blink182-fan Geplaatst op 30-03-2008, 21:04 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

is dit iets?:

Roland Cube 15 X

Luidspreker 20 cm (8 inch) x 1 • Bediening CLEAN CH: VOLUME-knop, LEAD CH: TYPE SW (OVERDRIVE, DISTORTION, METAL, METAL STACK), GAIN-knop, VOLUME-knop, EQUALIZER: BASS-knop, MIDDLE-knop, TREBLE-knop, CH SELECT-schakelaar, POWER SQUEEZER-schakelaar, POWER-schakelaar • Connectors INPUT Jack, AUX IN MINI Jack, RECORDING OUT / PHONES Jack • Indicators CLEAN, LEAD • Afmetingen 335 (W) x 240 (D) X 335 (H) mm

dit is hem :   http://www.feedback.nl/?b=CUBE15X&a=46  

Dit bericht is gewijzigd op 30-03 21:04.

meld dit bericht aan een moderator

rock on!! 
Ruudalberink Geplaatst op 31-03-2008, 10:19 Reageer
administrator
Verstuur privé bericht

goede versterker..iig, als je de reviews leest..

niet mijn smaak, maar klinkt clean heel goed en er zitten veel effecten op.

mss een 30 pakken?

grobschnitt Geplaatst op 24-04-2008, 10:16 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik heb gisteren een Cube 20 over m'n Fender gehoord en was toch wel een beetje onder de indruk wat dit kleine beestje allemaal kan en aankan. Dus een 20 of 30 raad ik je zeker aan . Een 10 vind ik een beetje te klein terwyl er met een 20 prima in huis kan worden gespeeld.Maar aan de andere kant kan hy ook flink scheuren als het moet.
Het is alweer een maandje geleden van je berichtje en misschien heb je al iets aangeschaft, in ieder geval veel succes er mee.
     vriendelyke groeten
     Grobschnitt

A-jazzy Geplaatst op 12-05-2008, 20:40 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo mensen,

ik zit met een probleem. Ik wil binnenkort een epiphone lefty es-335 gaan kopen, maar heb nog nooit eerder een elektrische gitaar gehad en dus ook nog geen versterker.. Kan iemand mij vertellen wat een goede versterker is om mee te beginnen, voor een redelijke prijs (en die natuurlijk bij deze gitaar past)??

alvast bedankt