|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eastwood
|
Geplaatst op 12-02-2008, 08:21 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hey Dude, Nou ...nog meer foto? Vindt je het nodig, dan? Is het niet genoeg zo om ons de ogen uit te steken?
Trouwens ik zou meer een Groene tapijt kleur op de wanden doen en het schuine dak toch meer vierkant maken en wat platter, dan stoot je makkelijker je hoofd. {Geintje }.
ff wel gemeend: He.... gozer, ga zo door met de verbouwing, PRIMA ZAAK. En ja we zijn benieuwd hoe dat met de VK / Marshall en je gitaren, gaat bevallen!
LatOr, Jaap
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
Eastwood
|
Geplaatst op 12-02-2008, 13:44 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi Micheal,
Nou inderdaad alle eer aan je PA, prima !
Ik heb zo ff geen kleine 5 watter buizen of zo liggen. Zou ik dan ff moeten maken op een chassis voor je, maar ja .....ik zag ook al nieuwe kleine buizen ampjes zoals bijvoorbeeld:
http://www.thomann.de/nl/harley_benton_ga5.htm
98 euro!
Ik denk dat je zoiets bedoeld, Thoman is niet duur en het versterkertje is compleet.
Ik heb nog wel die JCM 900 combo staan, maar die is een stukje meer in euri's. (50 watt met de 2 Celestion G 12 M - 1969 - Greenbacks en deze JCM was door de vorige eigenaar, persoonlijk " gecustomized".)
LatOr, Jaap
Overigens wat heb je aan de site verandert? De link waar we kunnen zien wie er online zijn, werkt niet Bepaalde vaste gegevens zoals onderschrift / verwijzing naar mijn website e.d. staan nu slordig door elkaar. (Nou ja ik werk dan ook niet met Micro Sof, maar met Open Source / Linux, enz)
Dit bericht is gewijzigd op 12-02 13:49.
|
|
|
|
|
|
|
Michael
|
Geplaatst op 12-02-2008, 14:25 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Als er meer dan 2 mensen online zijn kun je op die link drukken "klik hier bla bla bla" dan zie je alle leden die online zijn. Als er nu veel online zijn kan dat onhandig zijn en kun je ze allemaal weghalen doro er weer op te drukken.
De rest ligt aanjezelf denk ik .
Zo'n versterker zoek ik wel maar dan goedkoper. Ben best wel een zeikerd op dat gebied.
Ltr,
Michael
Dit bericht is gewijzigd op 12-02 14:25.
|
|
|
|
www.gitaarforum.nl |
|
|
Eastwood
|
Geplaatst op 12-02-2008, 14:36 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Nou je hebt gelijk, arme studenten hebben geen geld... toch...?
Als ik wat voor je had staan, dan mocht je het komen ophalen, maar helaas.... "opper de pop" Kijk wel is ff rond hier in het dorp, je never can tell....
Nou dat werkt dus niet : "klik hier, bla bla" zal wel aan mij liggen, ben digibeet van het 1e uur
b.t.w heb je altijd al eens willen weten hoe dat nu zit met buizen? Ik heb er ff wat over geschreven ... fun
Spreek je later, Ga nu weer ff verder aan het werk, moet ook gebeuren
Lat0r, Jaap
Dit bericht is gewijzigd op 12-02 14:39.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|