|
Michael
|
Geplaatst op 20-01-2008, 22:02 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Voor de liefhebbers
Momenteel zoeken we nog 1 moderator erbij. Om gezamelijk dit forum lekker vol en netjes te houden, en onze hobby gezamelijk uit te voeren wil ik iemand erbij betrekken. Niet omdat we het met z'n drieeen niet aankunnen (waar ik Marco en willem voor wil bedanken) maar gewoon omdat dit forum toe is aan vers nieuw bloed.
Vereisten zijn er niet! naja toch wel, een paar dan
* Redelijk Netjes nederlands (niet zoals dat andere gitaarforums waar je op iedere tikfouten de wind van voren krijgt) * Redelijk actief zijn hiero * Verstand hebben van gitaren is een must... * En ideeen hebben om dit forum uit te breiden, liever te veel dan helemaal niets!!! Succes
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
www.gitaarforum.nl |
|
|
Willempie
|
Geplaatst op 21-01-2008, 11:48 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Misschien moet je gewoon eens de site admin vragen om ons gewoon global moderator te maken. omdat ik kan nu net zo veel kan als een gewone forumer. helemaal niks dus. kan geen posts verweideren kan geen posten editten. kan geen secties aanmaken kan niks upgraden op het forum )
en marco heeft het zelfde probleem als ik. dus een nieuwe moderator ( wat mij allemaal best is) kan ook geen wonderen verrichten omdat hij dan moderator wordt en hetzelfde kan als ons ( niks dus ) en zo'n grote site als gitaar.net heeft maar 2 moderators (die overigens wel vanalles kunnen.)
ik zou heel graag vanalles doen ( nieuwe layout overzichtelijke secties ) maken dat het forum lekker weg leest
Gr willem
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|