|
Professor
|
Geplaatst op 08-01-2008, 13:39 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik speel nu al ongeveer 10 maanden gitaar, ik heb een klein stukje zelf gemaakt, over elkaar opgenomen, ik wil graag jullie mening weten, over wat ik eraan kan veranderen en verbeteren.
(Let er niet op dat het niet helemaal op de maat is, want ik heb et ook zonder een maat gespeeld ofzo, volgende keer als ik wat opneem zal ik et wel doen want het klinkt een beetje slordig ) 
http://www.speedyshare.com/473202980.html
Het is niet zo heel goed kwaliteit, dus mijn vraag is wie weet er een goeie microfoon waarmee ik me gitaar kan opnemen, ben bereid er rond de 100 euro voor te geven.
Dit bericht is gewijzigd op 08-01 13:41.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
Zysor
|
Geplaatst op 08-01-2008, 15:59 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Heel mooi!
Vooral de mix van de twee gitaren over elkaar is mooi gedaan. Ik kreeg er echt een heel sereen gevoel van, heel mooi man! En dat binnen 10 maanden! Heb je het ook zelf geschreven?
Het enige stukje opbouwende kritiek dat ik je zou durven geven is helemaal in het begin, wanneer de tweede gitaar erin komt, dat de timing net heel even wat off is, en dat kun je zo te horen beter!
|
|
|
|
Epiphone LP Standard VSB & VOX AD30VT XL |
|
|
|
|
|
|
|
|
explorer32
|
Geplaatst op 08-01-2008, 20:00 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ja, hij doet het. moest um ff opslaan en daarna afspelen. klinkt niet slecht en inderdaad de combinatie van twee gelaagde gitaren is best aardig gelukt.
vertel eens wat meer over de spullen die je hebt gebruikt voor de opname? als je een versterker met koptelefoonuitgang hebt zou je misschien ook direct kunnen opnemen op de computer. niet ideaal maar het is iets. welke software gebruik je?
Dit bericht is gewijzigd op 08-01 20:02.
|
|
|
|
Koop toch een Fender Stratocaster!!! |
|
|
Professor
|
Geplaatst op 09-01-2008, 11:04 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|