Thunderis_tim Geplaatst op 26-12-2007, 22:21 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik ben op zoek naar de gitaar waar Kyle Gass(Tenacious D) op speelt in het liedje Master Exploder. Het gaat om de Groene draak.

Heeft iemand hem te koop of weet iemand waar ik hem kan kopen.

meld dit bericht aan een moderator

Chained to the past 
Coolguy Geplaatst op 26-12-2007, 22:23 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Een ferm gemodde Ibanez :p

ash82 Geplaatst op 27-12-2007, 15:41 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik denk eerder een custombuild gitaar. De hele body heeft namelijk een groter oppervlak in verhouding met een normale RG/JEM/S/SA op bepaalde plekken.

Dit bericht is gewijzigd op 27-12 15:42.

joelvereycken Geplaatst op 27-12-2007, 20:46 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

hier kun je niet aankomen. Hij heeft deze gitaar gewoon op maat laten maken. Dit kost echt onnoemelijk veel. Misschien kun je wel als je die gitaar wilt, 10000 euro wegtikken

Mckaamos Geplaatst op 02-02-2008, 11:39 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Die koop je niet zo in de winkel
Als je zoiets wil moet dat voor je gemaakt worden en dat kost duizenden euro's

Mocht je handig zijn met hout, op internet staan genoeg how-to's over hoe je zelf een gitaar bouwt. Koop je er ff een blanko nek+kop bij en de elektronica ff in elkaar solderen (zijn ook schema's voor te vinden) en de metalen delen kan je ook los kopen. (brug, stem mechaniek etc)
Dan zou je met een budget van rond de 2000 euro en heel veel vrije tijd zo'n gitaar kunnen bouwen

Btw, als je iets geks zoekt wat wel betaalbaar is, kijk dan eens naar de gitaren van BC Rich. DiMavery heeft ook nog een paar apparte gitaartjes zoals deze DoubleNeck en deze rood metallic Vleermuisvleugel gitaar. Maja tis DiMavery en daar heb ik weinig goed over gehoord, dus ik weet niet of het wel zuike goede gitaren zijn.
Verder zijn er nog speciale modellen van Ibanez, maar dat beperkt zich tot een beetje bodypaint door Dhr H.R. Giger (bedenker van de alien in Alien vs Predator) of een printje van een band/gitarist.

Ligt allemaal een stuk beter binnen budget en is wel wat apparts.

Dit bericht is gewijzigd op 02-02 12:24.

http://verkopers.marktplaats.nl/5907224