|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ash82
|
Geplaatst op 31-12-2007, 09:53 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Bedankt, ik heb bij Jam in A ook eerst akkoorden werk gedaan op mijn fender strat, daarna 2 aparte leadpartijen (clean met een fender strat en lichte overdrive met een gibson SG). Daarna heeft mijn broer de bas ingespeeld op zijn fender jazzbass. Daarna geïmporteerd naar de adobe audition en afgemixed. Ik heb overigens alles via de interne effecten van de BR-600 ingespeeld. Volgende keer wil ik het proberen met een microfoon zodat ik mijn normale setup kan gebruiken. Misschien klinkt het dan iets realistischer.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
explorer32
|
Geplaatst op 13-06-2008, 22:51 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 13-06-2008, 22:14 Schwampz schreef:
Ik zet binnenkort een filmpje op youtube denk ik. 'My guitar experience in 6 months' 
Je word wel altijd afgezeken op youtube, maar dat kun je verwachten daar op youtube
Gr edwin
|
daar moet je gewoon maling aan hebben. als je afgezeken wordt moet je gewoon even op de naam van de desbetreffende persoon klikken en dan zien wat diegene presteert. meestal is het helemaal niks. degene die wel wat kunnen zullen jou nooit afzeiken want dat hoeven ze niet.
ik heb ook rotzooi op youtube staan en ik laat het lekker staan ongeacht wat anderen er van zeggen/denken.
ik zeg, gewoon doen en hier posten
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Koop toch een Fender Stratocaster!!! |
|
|
|
|
|