|
nouk
|
Geplaatst op 10-12-2007, 16:51 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi ik ga binnenkort een elektrische gitaar kopen. ik wil vooral rock spelen van groepen als de foo fighters, red hot chili peppers, 3 doors down en 3 days grace. Ik ben nu echter aan het twijfelen tussen 3 gitaren: epiphone les paul standard black, een fender telecaster(standaard model, die van een dikke 500 euro dus) en een yamaha pacific. die laatste verschilt wel wat van de andere, maar dat heeft te maken met de prijs. Ik heb momenteel maar 300 euro beschikbaar, maar ben volop aan het sparen, maar ik wil zekr niet boven de 1000 gaan
En heeft iemand nog een idee voor een goede versterker? Ik dacht eerst aan een Fender frontman maar ik hoor dat die niet zo goed is. Liefst ook niet te duur, het is nog niet meteen om op een podium te gaan spelen Alvast bedankt
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vinkske
|
Geplaatst op 15-01-2008, 23:49 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Goeie en betaalbare amps voor te beginnen is evt ook de 60 watt Peavey Bandit, nieuw iets van € 300,- en zit een redelijke distortion in, wél de transtube pakken!
Verderzzz wat betreft gitaar: de ibanez 160 sa of 260sa zijn prima gitaren, rond de 300 euro... Kun je veeeeel beter doen dan de standaard squier beginnen!!!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
For those about to rock.... We salute you! |
|
|
|
|
|
|