|
|
|
|
|
Edslave
|
Geplaatst op 19-06-2008, 19:43 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik heb zelf een Ibanez BTB 205. Ik vind de Ibanez echt lekker spelen, al hoor ik vaak mensen er over klagen. Ik speelde heel even op mijn broertjes bas (4 snaren) en merkte dat de hals me erg goed lag. Nadat ik gevraagd was in een band te spelen als bassist, wilde ik een basgitaar kopen met 5 snaren en ik kwam al snel uit op de BTB 205. Een fijne hals, lekkere sound en het kostte me € 330,- inclusief tas (wel op Ebay). In de winkels heb ik het gezien voor dezelfde prijs alleen zonder tas. Mocht je een Ibanez zien, probeer er op te spelen. Iedereen kan van alles aanraden, uiteindelijk moet je zelf beslissen wat jij het lekkerst vind spelen. 
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
D.A.Z.O.R & Gloria Victis |
|
|
|
|
|
|
|
|
Marijkenl
|
Geplaatst op 09-03-2011, 12:06 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hi, ik heb laatst een Crafter semi gekocht voor ongv. 550 euro. Ben er nog steeds erg blij mee.
Klein probleempje toen ik super zware snaren erop wilde doen. De B moest ik een beetje uitboren, anders paste de snaar er niet doorheen.
Toch ben ik erop teruggekomen. Vind de super zware B niet echt fijn spelen en zal hem weer veranderen in normaal. ( het was dus eigenlijk niet nodig ...)
Groetjes, Marijke
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Steady As She Goes! |
|