Liessie Geplaatst op 03-11-2007, 23:04
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi,

Ik heb een vraagje.

Ik had al het boek Methode voor gitaar deel 1.
Ik wist dat daar ook nog een deel 2 en een deel 3 van bestond en omdat ik het een fijn boek vind heb ik deel 2 besteld.

Nu kwam ik er vanavond alleen achter, dat het bestelde boek een net wat andere naam heeft, namelijk: Gitaar-metode boek 2

De voorkanten lijken wel veel op elkaar en ze zijn beide van Hal-Leonard

bij methode voor gitaar staan er als schijvers bij: Will Schmid en Greg Koch en bij gitaarmethode staat erbij: Will Schmid.

Nu vroeg ik me af of het nou wel of niet van dezelfde serie is.

Ik kwam er vandaag helaas te laat achter, anders was ik nog even terug gegaan naar de winkel. En omdat ik nu bij mijn ouders zit en maandag weer terug ga naar mijn kamer kan ik helaas ook op z'n vroegst volgende week pas weer langs bij die winkel.

Dus daarom hoopte ik dat hier mensen zijn die deze methode kennen en weten of het hier wel of niet om dezelfde serie gaat. En of het dan mischien verschillende drukken zijn.

ik wilde de er een paar linken bijzetten met de foto van de boeken, maar hier werkt het weer heel anders dan de forums die ik gewend ben, dus ik kreeg het hier niet voor elkaar

Dit bericht is gewijzigd op 03-11 23:27.

meld dit bericht aan een moderator

Ruudalberink Geplaatst op 08-11-2007, 18:48
administrator
Verstuur privé bericht

als de stukken die erin staan, bij je passen is t toch goed? ongeacht wat er op de voorkant staat?  t gaat om het innerlijk niet om t uiterlijk  

meld dit bericht aan een moderator