|
Mckaamos
|
Geplaatst op 01-11-2007, 16:32 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi allemaal!
Een van mijn eerste posts hier en een beetje de reden dat ik hier ben. Ik heb namelijk al een half jaar een prachtige elektrische gitaar, maar ik kan er niks mee
Ik heb niet zo veel tijd vanwege mijn baan, dus naar een muziekschool of enkele uren bij een prive leeraar zit er gewoon niet in. Dus ik wil eigenlijk wat lessen op papier of iets dergelijks.
Ik heb eens lopen zoeken en ik kwam de volgende site tegen: http://www.leergitaarspelen.com/
Hier leveren ze voor 33 euro een 12 delig e-book in PDF formaat en daarbij filmpjes ter instructie. Persoonlijk vind ik de eerste week (de proefles) er wel netjes uit zien. Gezien ze beweren dat ik met 20 minuutjes oefenen per dag, 5 dagen per week gedurende 12 weken zou moeten kunnen leren spelen lijkt het me wel wat. In een van de filmpjes die als voorproefje wordt gegeven zou je aan het eind iets van Guns n Roses moeten kunnen spelen. Erg interessant, hoewel het aan de andere kant nogal amerikaans a-la amazing discoveries 2000 overkomt.
Zijn deze lessen (beoordeeld op die proefles) een beetje zinnig en het geld waard?
Houd er rekening mee: ik kan nog helemaal niks op het gebied van spelen. Stemmen en tabs lezen kan ik, maar daar houd het op.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
http://verkopers.marktplaats.nl/5907224 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oldyoung
|
Geplaatst op 19-08-2008, 23:28 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik kraak geen muziekscholen af ;in tegendeel. Maar het is vaak een aanslag op je portomonee. Ik ben een beetje begonnen met akkoorden , eerst de open en mineurs en nu ben ik een beetje bezig met barree,s. Straks heb ik weer een printer achter m'n pc en kan ik eens op zoek gaan naar gitaarrifs. Trouwens op You Tube kun je ook veel vinden over beginnend gitaarspelen t.m fingerpicking aan toe.
|
|
|
|
|
|
|
Obuma
|
Geplaatst op 20-02-2009, 11:08 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Wat je ook zou kunnen proberen, is eerst die lessen te downloaden. Probeer het eens, kijk er eens in. Ik heb ze net binnen gehaald via Torrents, dat mag dan wel niet. Maar je kunt het altijd even proberen. Mocht het je bevallen en heb je er iets van geleerd, dan kun je altijd nog het geld overmaken 
Soort: no cure, no pay
Dit bericht is gewijzigd op 20-02 11:09.
|
|
|
|
There is nothing worse, than a sharp image of a fuzzy concept |
|