|
debunkert
|
Geplaatst op 11-01-2012, 21:42 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo,
Wij hebben nog enkele plaatsen vrij in onze oefenruimte te Rotterdam Noord, vlakbij Feedback.
Beschikbaar zijn:
Alle dagen overdag. 's Avonds zijn beschikbaar: maandag, dinsdag om de week, vrijdag om de week, zaterdag en zondag. Op dit moment is ook donderdag om de week beschikbaar, maar dit is van tijdelijke aard.
Apparatuur: 2 gitaarversterkers (een Peavey iets en een Fender iets), 2 basversterkers (een Peavey iets en een Nemesis top + box), PA, twaalf sporig mengtafel, drumkit met floortom, twee racktoms, snare, kruk, pedaal en drie bekkenstands. Microfoons verdwijnen steeds, dus ik kan niet zeggen of en hoeveel we er hebben.
Tevens is er een geluidsdicht regiehok aanwezig met binnenkort 12 XLR doorgangen.
Vloeroppervlak is ongeveer 25m2 schat ik zo in. Met zijn vijven kun je nog net normaal oefenen, maar er heeft ook een keer een salsaband gestaan met tien man.
Opslag is zeeeeer beperkt op dit moment. Als ik nog wat ouwe meuk weggooi is er wel ruimte om nog een kast te bouwen, maar daar heb ik geen tijd voor. Mocht je vast willen komen oefenen en je wilt een kast bouwen, dan mag dat. Ook mag je dan die kosten van je huur aftrekken.
De huur is €20 per dagdeel, er is in principe 'savonds geen eindtijd dus je kunt doorgaan tot de vogeltjes fluiten. Ik doe de deur voor je open en jullie trekken hem dicht als jullie klaar zijn met spelen/opruimen.
Gelieve via de mail te reageren: debunkert[at]gmail.com
Groet,
Griffin
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|