metalmike Geplaatst op 07-01-2012, 15:42 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo allemaal.

Mijn naam is mike ik heb me hier net aangemeld en vandaar dat ik me hier dus ook maar effe voorstel.

Ik ben een enorme fan van progressive metal, Dream theater, Pagans mind enz....
Ik speel zelf natuurlijk gitaar anders was ik hier niet en het lijkt me leuk om om mensen te leren kennen die de zelfde hobby hebben.

waar speel ik op:

mijn favoriete gitaar is mijn TTM Devastator die ik een beetje geupgrade heb   . wat is er dan aan gedaan vraag je je af    Nou de volgende aanpassingen heb ik gedaan. De standaard pickups waren niet echt goed daarom heb ik ze vervangen door Paf pro (neck) en de Breed (Brigde). vervolgens heb ik de schakelaars en potmeters vervangen. Na dat was ik nog niet helemaal tevreden en heb de Tremolo vervangen, er zat eerst een goedkoop (Ik dacht schaller) ding op. Tja en wat ga je er dan opzetten he, nou aangezien ik er te spreken was over de edge (die op een Ibanez Jem zit) van Ibanez was de keuze niet echt moeilijk. Gelukkig had ik nog een RG570 in onderdelen liggen en daar zat een edge op   . Het was een leuk klusje om het pas te krijgen maar ik moet zeggen wat een upgrade.

Mijn backup gitaar is een Ibanez Universe   , deze heeft heeft 7 snaren en nou ja ik denk dat iedereen die wel kent eigenlijk. Ik moet nog steeds aan de 7 snaren wennen maar hij speelt wel erg lekker. overigens heb ik hem geruild tegen mijn Jem 777dyv en daar heb ik nu heel erg veel spijt van, wat speelde die eigenlijk lekker.

Mijn versterker is een TSL 100 super ding meer kan ik er niet over zeggen. Ik heb een custom speaker kast gemaakt met daarin 2 celestions 12", de bovenste is een Hot 100 en de onderste een vintage 30. ik moet zeggen dat ze elkaar goed aanvullen maar das natuurlijk persoonlijk.

Mijn effectebak is een line 6 pot live en doet alles wat ik wil .

Nou dat was het wel zo'n beetje.

Gr Mike

meld dit bericht aan een moderator

just mike