|
Custom-build
|
Geplaatst op 13-12-2011, 11:20 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Een van de leden die wat verder weg woont maar die toch graag contact houd met het thuisfront. Woon in Laos in Luang Prabang (kan op verschillende manieren geschreven worden) en speel sinds ik 11 ben wat niets zegt natuurlijk over hoe goed ik speel. Heb via het internet na mijn officiële werkzame leven gitaarlessen via Jamplay.com en bouw voor de lol gitaren in mijn vrije tijd samen met wat mensen die de dingen doen die ik niet kan. Heb wel een eigen CNC router en bouw ook in opdracht maar nooit meer als 1 gitaar voor individuele klanten.
Heb natuurlijk voor mezelf wat mooie gitaren gemaakt maar het mooiste moet nog komen maar dan moet ik mijn router eerst goed snappen
Mijn verzameling bestaat uit LP, PRS en Stratocaster en wat vage eigenbouw projecten die niet te omschrijven zijn maar die wel aan mijn rare eisen voldoen en een Martin D 45 de enige gitaar die ik niet zelf gemaakt heb omdat ik (nog) geen goede akoestische gitaren kan bouwen.
omdat ik alleen thuis speel heb ik net een Artec 5 watt buizen top besteld en om het een echte stack te maken er 2 speaker boxen bijbesteld. In afwachting van hoe het hier gaat maar ik heb in Korea al op een setje gespeeld en daar klonk het echt super !
Hoop hier wat leuke dingen te kunnen lezen en wat te leren.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Iemand die meer als drie akkoorden speelt probeert gewoon indruk te maken |
|