|
Andre73
|
Geplaatst op 12-12-2011, 22:10 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo collega gitaristen
ik ben al een tijdje op zoek naar een goede resonator gitaar. Het liefst 1 met een houten body. hier en daar zie je er wel eens 1 in een winkel staan. maar ik wil graag wat meer kunnen vergelijken. Heeft 1 van jullie een tip welke winkel in Nederland een wat ruimere collectie (houten body) resonator gitaren heeft? de prijsindicatie is rond de 800 euro
alvast dank voor julie tips!
Andre
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
guinevere
|
Geplaatst op 30-12-2011, 10:01 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo,
Of er een winkel is die voornamelijk resonators verkoopt weet ik niet maar ik ga er van uit dat die er niet zijn. Je kunt een resonator meestal gewoon in een muziekwinkel vinden en met een beetje geluk in die winkel bij jou in de buurt. Maar resonators worden niet zo vaak en veel verkocht als de westerngitaren en de klassieke gitaren, vandaar dat je meestal een, twee misschien drie in een winkel vindt. Wat ik in jouw plaats zou doen is googlen op zowel dobro, resonatorgitaar, resonator en heel simpel muziekwinkels en op hun sites kun je zien wat ze 'in stock' hebben en een mailtje sturen is ook altijd slim. Een winkelier kan volgens mij ook een of meerdere dobro's bestellen, zodat jij ze kunt uitproberen maar of iedere winkelier dat doet? En dan is er natuurlijk ook altijd nog 'good old' Marktplaats in dat geval zou je dan voor een occasion gaan wat overigens heel goed kan uitpakken. Of E-bay maar let dan wel op de verzendkosten als je er eentje uit het buitenland koopt.
Een prettige jaarwisseling en de groetjes van Guinevere
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|