|
bage
|
Geplaatst op 12-11-2011, 13:31 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik heb juist een 2de hands epiphone les pau standard gekocht om mijn beginners gitaar eens te vervangen. Maar vind ze nergens op het internet terug voor de eigenschappen van deze gitaar. Het is een kersrode van kleur, met een beige slagplaat en een bigsby tremelo, de elementen zijn afgedekt met chrome kapjes. Op de achterkant staat limited edition en custum shop, en de nr EE070304846. Is dit een gitaar met een hollowbody? In ieder geval ze speelt zeer goed, heb ze ook door twee andere gitaristen laten uitproberen, met goede reactie's van hun. Kan mij iemand iets meer zeggen over deze epiphone, dan weet ik ook als ik niet te veel betaald heb ervoor (250euro, met een koffer van Gipson erbij) groetjes Bart
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
basr
|
Geplaatst op 13-11-2011, 16:06 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
250 euro voor een epiphone met koffer die goed klinkt en er nog goed uitziet? Dat is altijd een goede koop!
Ik denk dat dit hem is: http://www.musiciansfriend.com/guita...electric-guitar-with-bigsby-vibrato
Features Style: Single-cutaway Les Paul Top: Maple Body: Mahogany Neck: Set mahogany Scale length: 24-3/4" Neck profile: SlimTaper Fingerboard: Rosewood Fingerboard radius: 14" No. of frets: 22 Fingerboard inlays: Trapezoid Nut width: 1-11/16" Neck pickup: Alnico Classic humbucker Bridge Pickup: Alnico Classic Plus humbucker Controls: Two Volume, Two Tone, 3-way toggle pickup selector Hardware: Chrome Tuners: Grover Bridge: LockTone Tune-O-Matic bridge for more sustain Tailpiece: Bigsby Vibrato Finish: Polyurethane Case: Not Included
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
############################################################################### |
|
|
|
|
|
|
|
|
|