|
japiooo
|
Geplaatst op 30-08-2011, 20:28 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hee,
ik wil graag boulevard of broken dreams spelen van green day. zo als veel van jullie wel weten zit in de intro een effect. tremolo. Maar nu krijg ik deze niet goed ingesteld op me versterker. Weet iemand hoe je dit moet doen? het zit er wel op maar als ik hem er op zit veranderd er niks zou niet weten hoe ik het kan verstellen. Of moet je voor dit 2 effecten te gelijk op je versterker kunnen hebben? Delay en tremolo? want dan zou het al ophouden xD Weet iemand dit? alvast bedankt Gr. jaap
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skater1593
|
Geplaatst op 30-08-2011, 23:18 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Slicer hakt je geluid in stukjes en dat is dus wat je daar hoort, het is dus een effect en je kan hem natuurlijk in een multi-effect hebben zitten of een losse stompbox kopen.
In iedergeval, met die slicer krijg ik het goede geluid (was een preset op m'n boss gt-10).
Maar met tremlo zou het misschien ook wel goed klinken, alleen dan moet ik zelf ook even gaan kijken hoe je hem moet instellen. Ik heb nu ook druk met school & baantje & bijlesgeven, dus misschien van het weekend dat ik ff kan kijken.
|
|
|
|
For Those About To Rock... ... We Salute You! || Metal up Your ass! |
|
|
japiooo
|
Geplaatst op 31-08-2011, 13:54 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hihi snap het:P dan heb je daar niet zo veel tijd voor ik heb de tabs gedownload(voor guitar pro) en daar heet die gitaar tremolo guitar. dus wellicht dat ze het toch zo gebruiken. Maar op mijn versterker lukt dat niet ik kan maar 1 effect te gelijk ja of effect en distortion te gelijk dat kan wel. maar niet delay en tremolo enzo dat kan weer niet:P Maar als ik met het niveau van de tremolo speel verandert er niks volgens mij of minimaal. Delay komt bij mij meer in de buurt :P is het niet helemaal natuurlijk:P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|