|
Samuelblaak
|
Geplaatst op 29-08-2011, 18:54 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo mensen, ik heb even een vraagje... Ik heb een Boss MD-2 Mega distortion, best wel cool enzo als ik Metallica speel ofzoo en nirvana lukt ook wel een beetje maar ik wil graag iets met meer mid en minder bastonen enzoo. Kan dit met een eq ofzo of moet ik kijken naar een nieuwe distortion (ik zag de boss ds-1, de mxr distortion plus, de ehx graphic fuzz, big muff)? Of zal ik gewoon zo'n ding van ehx met een buis dr in kopen ofzoo (english muffn oid)? Alvast bedankt in ieder geval , groet van mij!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Ibanez grg270b, nepstrat, Boss MD-2, ehx stereo polychorus (de reissue dus), marshall valvestate 8080. |
|
|
basr
|
Geplaatst op 08-09-2011, 21:32 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Is metal distortion niet altijd mid-scooped? Ik denk dat een andere distortion een goede oplossing is als je er met de knoppen op je pedaal en versterker niet uitkomt, maar misschien zou een EQ ook werken. Ik heb niet zo veel ervaring met pedaaltjes, ik gebruik er af en toe een of twee...of drie.... en ik heb zelf geen aparte EQ, maar misschien werkt het
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
############################################################################### |
|
|
|