Jelle2007 Geplaatst op 29-08-2011, 12:44 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo,

Jaren geleden heb ik een vox ac30 gekocht. Me er eigenlijk niet in verdiept maar gewoon gevallen voor het geluid. Afgelopen jaren heeft hij echter ongebruikt op zolder gestaan.
Ik wil nu eigenlijk wel eens wat ik in huis. Volgens mij is hij namelijk redelijk uniek. Schat hem uit ergens tussen 62-65 qua bouwjaar. Bijzondere zit hem in de uitvoering. Top en twee losse speakerkasten.
Van de week weer eens gebruikt. Wel wat mankementen. Wat kraak op sommige kanalen en de reverb doet het  niet.
Is iemand bekend met dit model en kan er meer over vertellen. Wat is een goed adres voor reparatie/onderhoud.

GR Jelle

meld dit bericht aan een moderator

Skater1593 Geplaatst op 29-08-2011, 16:24 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik ben met mijn kapotte versterker naar iemand in Den Haag geweest.
Deze man was zeer aardig, had er veel verstand van en gaat goed om met je spullen.

Hij is hier ook een beetje actief op het forum, maar ik denk dat je voor je vraag hem het beste kan mailen en als Den Haag niet bij je in de buurt is, weet hij misschien ook wel een ander adres waar je met je versterker naar toe kan.

Hier is zijn website http://www.amps-unlimited.nl/index.html

For Those About To Rock... ... We Salute You! || Metal up Your ass! 
Jelle2007 Geplaatst op 29-08-2011, 21:33 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Bedankt. Meteen even contact opgenomen. Inderdaad een aardige man met verstand van zaken.

Simon-hans Geplaatst op 15-02-2012, 08:31 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

heb je een foto?

Voxy Vox-strot