|
|
|
Skater1593
|
Geplaatst op 27-08-2011, 23:45 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Het is wel oke,
ik zelf ben niet zo fan van die merken, maar andere juist wel. Maar het is wel oke, die spullen en zie zien er netjes uit, 80 euro die er nu op is geboden is het zeker wel waard
Ik gok dat de versterker een marshall MG15CD is en ik gok de nieuw prijs daarvan rond de €100 euro ligt. Dus dat wil zeggen dat ik 2e hands een nieuwprijs van €50 gok.
Voor een goedkope gitaar betaal je nieuw snel €100, dus hier zou ik ook met een 2e hands prijs van €50 euro rekening houden.
Daarnaast zitten er nog wat extra's bij, dus doe je +€10.
Dat zou betekenen dat als je het voor €110 kan kopen, je nog een hele goed deal hebt
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
For Those About To Rock... ... We Salute You! || Metal up Your ass! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
basr
|
Geplaatst op 28-08-2011, 13:36 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 28-08-2011, 13:07 Skater1593 schreef:
Die gitaar lijkt er niet op XD.
De gitaar die te koop staat is een veel goedkopere versie.
Hij heeft gewoon een dot inlay en hij mist of heeft geen humbucker kapjes.
Dus daarom denk ik dat het om een goedkopere variant gaat.
En 200 euro vind ik een beetje aan de hoge kant, ik zou voor rond de 150 gaan dan.
|
oh ***, had ik niet eens gezien. Het is deze denk ik:http://www.thomann.de/nl/epiphone_lp_100_eb.htm
dat ie geen humbucker covers heeft vind ik wel vet, maar deze gitaar staat inderdaad niet echt bekend om zijn goede kwaliteit. Heeft ook een bolt-on neck enz. Ik ken iemand die de SG versie heeft en die is er heel ontevreden over. Je kan kijken of alles goed werkt, stevig is, en een beetje klinkt. Maar ongezien zou ik het niet doen
|
|
|
|
############################################################################### |
|
|
|
|
Skater1593
|
Geplaatst op 28-08-2011, 19:05 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Epiphone is opzich wel een redelijk merk, maar voor die prijs kan je natuurlijk geen hoge kwaliteit verwachten en ik denk dat hij dat bedoelt.
Daarnaast een Bolt-on Neck is de soort verbinding van de neck en de body. Bolt-on staat dus voor dat de neck er op is geschroefd. Dat wilt niet perse zeggen dat het slecht is, ik heb hier een gitaar hangen van 700 euro die dat ook heeft. Alleen veel gitaristen zijn er niet zo blij mij omdat de sustain wat minder is.

|
|
|
|
For Those About To Rock... ... We Salute You! || Metal up Your ass! |
|
|
|
|
|