|
karientje
|
Geplaatst op 21-08-2007, 22:54 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo allemaal! Ik ga binnenkort beginnen met mijn eerste gitaarlesse (heeeeel veel zin in) maar ik ben druk op zoek naar gitaren en heb geen idee wat voor gitaar nou goed is. Ik heb al gitaren gezien van ARIANA, Bolero, Keiper....maar aangezien ik er echt geen verstand van heb hoop ik dat iemand mij kan helpen omn een goede keuze te maken. Heeft er iemand tips? of opmerkingen? of revaring met een bepaalde gitaar? of weet iemand wat een aardig beginnersgitaartje is? Ik wil de gitaar gebruiken om akoorden te spelen (in de klas) dus het hoeft niet t allerbeste te zijn. Alvast bedankt
Karientje
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
Willempie
|
Geplaatst op 22-08-2007, 13:06 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
mijn eerste akoestische gitaartje was een Keiper zijn best goed heb er zelf toen nieuw 85 euro voor betaalt het enige was dat de actie te hoog was ( de snaren te hoog op de fretten) en de fretten waren slecht afgewerkt. ik heb de tailpiece eruit getrokken en toen lagen de snaren precies goed
kijk een op marktplaats voor een gitaar. want vaak zijn beginners gitaren voor heel weinig te koop die er spiksplinter nieuw uitzien
Mvg Willem
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|