telecaster Geplaatst op 22-07-2011, 17:12 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik denk dat ik dit versterkertje er maar es bij wil kopen voor op vakantie enzo, hebben jullie er ervaring mee? linkje :http://www.rockpalace.com/product/Marshall-MS2-Mini-Stack

meld dit bericht aan een moderator

Siempie666 Geplaatst op 22-07-2011, 19:15 Reageer
global moderator+
Verstuur privé bericht

Vriend van me heeft er 1. Wilde er zelf ook 1 voor vakantie, maar nu ga ik met vrienden in een huisje zitten, dus gaat gewoon de buizenversterker mee :P

't Zijn leuke dingen. 't Geluid is natuurlijk rot, maar het is gewoon leuk een paar verschillende settings te kunnen gebruiken. En het mooiste is natuurlijk dat het geluid van je riem komt.

Kortom: als je het voor de fun of mobiliteit doet: zeker doen. Wil je toch echt wat kwaliteit: vertienvoudig je budget.

"Ga bij je lokale supermarkt staan en je hebt 'm binnen een dag terugverdiend! "
Helden.

telecaster Geplaatst op 23-07-2011, 12:10 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

okej, najah denk dak hem tog koop, lijkt me wel vet en t'kost nix. en inderdaad als je bij koningingen dag ofzo gaat staan (duurt nog ff maar goed) heb je hem zo terug

telecaster Geplaatst op 01-08-2011, 11:06 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

kheb er eentje gekregen vandaag (verjaardag )
en hij bevalt me goed , gt heel klein, enn het geluid vind ik nog meevallen. super dinkie, een aanrader voor iemand die op vakantie gaat

olaf94nl Geplaatst op 12-04-2012, 23:19 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik vind 'm zef wel grappig, heb m voor 40 euro gekocht wat ik achteraf belachelijk duur vind. Het geluid is wel aardig, maar heel scherp. Ik heb zelf een dikke laag stof over de speaker geplakt, een aanrader, het geluid knapt er érg van op omdat je hem op hoger volume kan zetten en hij niet 'scherp' klinkt.

Oude Randall top te koop? Mail me a.u.b! 
olaf94nl Geplaatst op 12-04-2012, 23:20 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Houd er maar eens een opgerolde handdoek voor en zet 'm op vol volume.  

Oude Randall top te koop? Mail me a.u.b! 
Sanneuh Geplaatst op 13-04-2012, 11:02 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik zou dan liever dit bestellen  http://www.infomusic.nl/fender-mustang-i-gitaarcombo-superdeals
Als je toch op koninginnedag wilt staan moeten de mensen het toch horen! En dit ding is lekker klein en handzaam maar met een vet geluid!