|
|
|
Skater1593
|
Geplaatst op 25-06-2011, 16:35 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hmm, ik denk dat het in dit geval persoonlijke voorkeur is.
Ikzelf zou voor de Ibanez gaan, deze hebben een smalle nek, dus je kan snelle stukken spelen. Daarnaast heeft hij ook een zwevende brug, en dat is gaaf om mee te experimenteren.
En als je je gitaar bij verspuy zou willen kopen, zou je kunnen kijken naar een Cort, die zijn meestal iets goedkoper en vergelijkbaar me Ibanez.
Suc6
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
For Those About To Rock... ... We Salute You! || Metal up Your ass! |
|
|
|
|
|
|
basr
|
Geplaatst op 05-07-2011, 13:38 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Als ik naar je muzieksmaak kijk, zou ik niet voor de ibanez gaan. Bij die ibanez denk ik meer aan metal. Ik zou voor die punk dingen toch liever passieve pickups hebben. Ook een nadeel is dat snaren vervangen meer moeite kost met die brug. Als je toch graag een tremolo wilt, kan je hem wel nemen, maar een tremolo is niet nodig om goed gitaar te kunnen spelen.
Dus mijn advies: Epiphone les paul Junior tl: Deze is echt beginner en raad ik je af
De Cort en de Washburn zijn misschien iets veelzijdiger omdat ze ook singlecoil pickups hebben, maar die heb je niet nodig voor punk. (Ik vind die Washburn zelf ontiegelijk lelijk, maar dat is smaak hè
Ik raad je zelf de epiphone SG's aan, omdat ze niet duur zijn en echt goed. SG's zijn ook echt punk, toch?
Zelf vind ik de Les Paul mooier, qua looks en geluid, wel een stuk duurder. Ik vind het geluid van een Les Paul wat ronder, en ik denk dat je voor punk beter het iets scherpere geluid van een SG kan gebruiken.
Ik heb zelf tweede hands een epiphone les paul standard gekocht. Dat scheelt in prijs. Nog een belangrijk advies: Kijk en luister zelf in een muziekwinkel. Het moet voor jou goed voelen en klinken en niet voor iemand anders
ik hoop dat je hier wat aan hebt. Succes!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
############################################################################### |
|
|
|