|
|
|
|
|
Tonestack
|
Geplaatst op 17-06-2011, 15:00 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
De pod live xt valt best mee hoor.. En anders de m serie van line 6.. de m13 is een mooie bak en 2e hands rond de 300 euro...
Ik vind het alleen altijd zo jammer dat je het meeste niet gebruikt.. Daarom ben ik dus helemaal terug naar losse effecten.. bij komend voordeel dat als iets je niet meer bevalt je het weg kan doen zonder je ehel rig te moeten vervangen..
Dit bericht is gewijzigd op 17-06 15:01.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
www.tonestack.nl - Custom Hardwired Pedalen |
|
|
trivium24
|
Geplaatst op 20-06-2011, 16:49 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Misschien dat het aan mij ligt maar is het niet zo dat je juist wil dat zo'n ding je geluid veranderd? Ik gebruik zelf een ME-70.
Minpuntjes die ik ondervind: -de EQ is niet heel groot -je hebt wel alle effecten maar natuurlijk niet alle effecten 100% zoals je ze wilt. -als je doorschakeld naar een ander kanaal van de voorgeprogrameerde kanalen heb je een korte stilte in het geluid. Life is dit niet te horen maar als je thuis op je kamertje zit wel.
Voor de rest ben ik helemaal tevreden over het effect. Als je een beetje weet hoe het allemaal werkt is het een leuk beginnersdingetje maar als je later toch naar de grote podia gaat is het niet onverstandig om toch voor de kleine pedaaltjes te gaan.
|
|
|
|
plug 'n play |
|
|
Skater1593
|
Geplaatst op 20-06-2011, 17:56 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ehm, wat ik bedoel met dat ze je geluid veranderen is, ze halen de kwaliteit omlaag.
Het is zelfs zo dat als jy alle effecten uitschakelt, dat er niet het geluid uit komt wat er zonder effect uit zou komen komt.
De betere effecten modelleren alleen je geluid en de goedkopere vervormen het geluid. En je hoort overduidelijk verschil,
Me-70 heeft iets dat lijkt op een distortion Een wat duurdere heeft een distortion, als je begrijpt wat ik bedoel.
|
|
|
|
For Those About To Rock... ... We Salute You! || Metal up Your ass! |
|