Rnrallnight Geplaatst op 27-05-2011, 00:32 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo mede-gitaristen,
Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe gitaar aan te schaffen. Ik heb zelf al een beetje rond gesnuffeld over het internet, en ik ben uiteindelijk via een vriend van op een Tokai LS48 uitgekomen. Zelf had ik daarna nog wat verder gezocht ik heb gelezen dat ze over het algemeen beter zijn als een Epiphone.
Maar mijn vraag is nu of het een goede gitaar is of dat ik een andere moet nemen mijn budget is maximaal 500 euro, als het die Tokai wordt dan kan ik hem zelf niet testen, omdat ik hem zou moeten bestellen. Zou dat veel verschillen als ik van een Squier Strato overstap.
Zelf luister ik en speel ik vooral hardrock zoals Kiss, Gnr en nog een hoop andere bands.

meld dit bericht aan een moderator

basr Geplaatst op 28-05-2011, 12:25 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik denk dat de nek wel zal verschillen met die van je strat. Het geluid ook natuurlijk.

Les Pauls vind ik echt vette gitaren en zijn qua geluid goed geschikt voor wat je net opnoemde. Of die Tokai goed is weet ik niet; heb ik geen ervaring mee

Dit bericht is gewijzigd op 28-05 12:28.

############################################################################### 
Skater1593 Geplaatst op 28-05-2011, 17:34 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Tokai staat wel bekend als goed betaalbaar merk.

For Those About To Rock... ... We Salute You! || Metal up Your ass! 
Siempie666 Geplaatst op 28-05-2011, 19:05 Reageer
global moderator+
Verstuur privé bericht

Op 28-05-2011, 17:34 Skater1593 schreef:
Tokai staat wel bekend als goed betaalbaar merk.

Sterker nog, staat bekend als hét merk voor Les Pauls.

Lespaulclassic Geplaatst op 29-05-2011, 05:21 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

tokai zijn de beste les pauls voor dat geld, ga je doorgaans geen betere voor vinden.

of je 't fijn vind spelen is natuurlijk helemaal persoonlijk, het handeled natuurlijk wel wat anders dan een strat.

ik vind lespauls zelf superfijne gitaren maargoed dat is persoonlijk,

Brown Sugar! 
Punkrocker Geplaatst op 06-06-2011, 21:06 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik weet niet waar je woont, maar in een muziekwinkel bij mij in de buurt die Gearpro heet hebben ze tokai.

Ik zou zeggen zoek een muziek winkel bij jou in de buurt die tokai gitaren hebben.

The six strings of life