|
gettingaway
|
Geplaatst op 21-05-2011, 15:03 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo allemaal,
Ik ben aan het onderzoeken of het mogelijk is een webwinkel op te starten, puur voor gitaaraccesoires. Denk hierbij aan plectra (van verschillende merken), gitaarsnaren, capodasters, gitaarkabels, gitaar straps en gitaar tuners.
Ik kan deze artikelen waarschijnlijk goedkoper aanbieden dan dat ze in de winkel zijn en waarschijnlijk ook goedkoper dan in menig webwinkel.
Dit is geen poging om reclame te maken, het gaat mij er alleen om te onderzoeken of het haalbaar is en of er genoeg animo voor is.
Ik wil in principe simpel beginnen en later kan ik de webwinkel altijd nog uitbreiden.
Laat maar weten wat jullie vinden..
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
Skater1593
|
Geplaatst op 21-05-2011, 15:20 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Je zou het kunne proberen,
maar ik denk dat het grootste probleem is om naamsbekendheid te krijgen. Er zijn niet veel mensen die zomaar bij een (kleine) onbekende site een voor een redelijk bedrag aan spullen kopen.
Daarnaast denk ik dat niet veel mensen tuners etc. gaan kopen. Plectrums zouden nog kunnen, maar ik koop zelf altijd dezelfde en zo veel/vaak het ik geen nieuwe nodig.
Dus naar mijn mening het enige wat een beetje op zou brengen zouden de snaren zijn, want voor straps ga ik zelf het liefst nog naar de winkel om te kijken naar de lengte en kwaliteit.
Dit bericht is gewijzigd op 21-05 15:20.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
For Those About To Rock... ... We Salute You! || Metal up Your ass! |
|
|
|