|
|
|
Skater1593
|
Geplaatst op 07-05-2011, 20:15 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik zelf zou het zo spelen:
|--------------------------------|------------------------------------------| |--------------------------------|------------------------------------------| |--------------------------------|------------------------------------------| |-7-7--5-5--4-4--3-3-2-2-|-7-7--5-5--4-4--3-3-3-3-2-2-2-2-| |-7-7--5-5--4-4--3-3-2-2-|-7-7--5-5--4-4--3-3-3-3-2-2-2-2-| |-5-5--3-3--2-2--1-1-0-0-|-5-5--3-3--2-2--1-1-1-1-0-0-0-0-|
Klinkt een stuk lekkerder vind ik zelf.
Maar okey, daarnaast denk ik dat je zelf nog eerst een wat moet gaan oefenen voordat je een les gaat maken voor andere mensen. Want zo soepel speel je nog niet, ik hoor nog best wel veel fouten. Daarnaast zo ik ook me geluid een beetje aanpassen, maar goed, dat ben ik.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
For Those About To Rock... ... We Salute You! || Metal up Your ass! |
|
|
japiooo
|
Geplaatst op 07-05-2011, 22:16 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
uhm oke maar ik heb een engelse les op internet gezien en die man speelde het met deze kracht akkoorden. Ook mijn lerraar zei dat ik het gewoon zo kon spelen. Maar wat voor fouten maak ik nog dan want voor zo ver ik weet zijn die er nie want mijn leraar zei er verder ook niks over van je doet dit of dat fout. maar op jou manier kan ik hem ook wel spelen is het zelfde principe alleen een vinger extra. zo worden de meeste nummers gespeeld
Dit bericht is gewijzigd op 07-05 22:18.
|
|
|
|
|
|
|
Skater1593
|
Geplaatst op 07-05-2011, 23:30 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
okey, het is een kwestie van smaak.
Ik luister nu eigenlijk pas goed, en volgens mij is het geen fout van jouw, maar van je gitaar. Die power akkoorden klinken niet echt lekker. Misschien komt het omdat je het nog niet goed kan, of je gitaar is niet goed afgesteld, of beide...
Maar goed, dan kom je bij het refrein en dan vind ik het zelf slecht klinken. Je akoorden zijn wel okey, maar die dode noten... Het is echt een bunch herrie wat je dan produceert. Probeer ze eens op wat verschillende manieren aan te slaan en iets minder de lage snaren, maar wat meer de hogere noten. Demp ook eens met je gehele hand, want naar mijn mening demp je ook niet genoeg.
maar ik hoor natuurlijk ook maar alles wss, door je crappy versterker en dan nog een crappy microfoon , maar goed, je ritme is BTW ook niet altijd goed, dus daar zo ik ook op oefenen.
|
|
|
|
For Those About To Rock... ... We Salute You! || Metal up Your ass! |
|
|
|
|
japiooo
|
Geplaatst op 08-05-2011, 14:42 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hee, hoho ik zei niet dat dat geen kracht akkoorden zijn met 3 snaren wordt het meestal gespeeld. alleen als je kijkt voor green day brain stew wordt het vaak op deze manier gespeeld met maar 2 snaren kijk maar op youtube voor lessen of covers. Wat betreft mijn geluid kan wel ik heb alleen maar een versterker. En heb niet eens veel verstand van het afstellen ervan xD zitten 4 draai knoppen bass, trible level en overdrive. Gr. jaap
|
|
|
|
|
|