|
|
|
|
|
|
|
Siempie666
|
Geplaatst op 23-04-2011, 19:45 |
Reageer
|
global moderator+
Verstuur privé bericht
|
Op 23-04-2011, 00:35 basr schreef:
je krijgt zeker geen garantie via die website? Stel de frets zijn iets te hoog, waardoor je van die 'chokes' krijgt, dan kan je hem zeker niet terugbrengen of wel?
|
Dan denk je 'fuck yeah, goedkope gitaar en hobby erbij'! :P Vervolgens pak je een korte platte balk en mik je die op de frets en ga je alles levelen en dressen En omdat je er 3 hebt gekocht ben je inmiddels al een stuk beter en ga je je eigen gitaren ook dressen. En nu ben je al zover dat je een goede Koreaan makkelijk net zo goed laat spelen als een USA!
Of dat doe ik als ik klote frets tegenkom :P Ik zou 'm alleen laten liggen als de fretten scherp zijn, want dat betekend dat de bouwers mongolen zijn en de rest wss ook hebben verneukt.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
Cyrildekrokodil
|
Geplaatst op 24-04-2011, 22:02 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Heb ik geen idee van, heb zelf ook nog geen serienummers nagekeken. Als er ten tijde van het faillissement nog "oude" LC's (van de eerste batches) stonden in het JIC-magazijn zullen die erbij zitten en anders zijn het nieuwe(re). Maar vergelijken tussen kopen op een veiling en in een speciaalzaak is appelen en peren vergelijken. Je weet waar je aan begint op een veiling. Voordeel is dan weer dat er de komende weken en maanden weer wat meer LC's op de tweedehandsmarkt zullen komen aan voordelige prijzen.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|