|
Samuelblaak
|
Geplaatst op 17-04-2011, 22:30 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hee mensen, ik heb laatst ergens goedkoop zon nepstratje (jaysound oid) gekocht en nu wil ik die van metallic roodachtig iets oververven tot surf green. Ik heb al geschuurd enzo en bijna helemaal al in de grondverf (flexa spuitbus grondlak ofzo) Mijn vraag is: waar kan ik surfgreen Verf kopen (spuitbus) ik kon hetniet vinden bij de bouwmarkt, noch bij de auto verf van de halfords. Misschien een online winkel ofzo? Of een gewone winkel in de buurt van Heerenveen? Heeft iemand trouwens misschien een kleur code ofzoiets van de exacte kleur? Heeft trouwens iemand nog voor weinig geld (40€ of minder, ik ben maar een arme scholier met een klein bijbaantje in de afwas) een strat hals liggen? er zat zon teleachtig ding op, maar zon stratneck past natuurlijk veel beter bij een stratbody. Past elke fender neck/slagplaat op een fake-fender body? Sorry voor de vele vragen tegelijk :$, ik spaar ze op . Samuel
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Ibanez grg270b, nepstrat, Boss MD-2, ehx stereo polychorus (de reissue dus), marshall valvestate 8080. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|