|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skater1593
|
Geplaatst op 03-04-2011, 22:39 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 03-04-2011, 18:47 Rob7 schreef:
[...]
Nee, het is een acoustische gitaar. Aan de kant waar je de gitaar moet stemmen zit een asje waar je de nieuwe snaar doorheen moet steken. Daar is de oude snaar gebroken en blijft daar zitten. ik kriijg hem dus niet uit dat asje.
|
Dat is dus je tuner XD.
maar goed, je kunt het misschien ook met een naald, paperclip of iets anders duns proberen. Als ik jouw was zou ik er niet meteen een boor doorheen halen, de kans is groot dat je het verziekt.
& Wat heb je ondertussen allemaal al geprobeerd? Suc6 ermee.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
For Those About To Rock... ... We Salute You! || Metal up Your ass! |
|
|
Rob7
|
Geplaatst op 04-04-2011, 16:00 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 03-04-2011, 22:39 Skater1593 schreef:
[...]
Dat is dus je tuner XD.
maar goed, je kunt het misschien ook met een naald, paperclip of iets anders duns proberen. Als ik jouw was zou ik er niet meteen een boor doorheen halen, de kans is groot dat je het verziekt.
& Wat heb je ondertussen allemaal al geprobeerd? Suc6 ermee.
|
Ik heb het gehele afstelgedeelte van drie snaren gedemonteerd, zodat ik het asje kon verwijderen. het asje bestaat uit een buitengedeelte van kunststof en een metalen binnen asje. Deze waren ten opzicht van elkaar verdraaid. Ik heb ze weer dermate verdraaid zodat het restje snaar verwijderd kon worden en ik weer door het asje heen kan kijken. Alles weer gemonteerd en een nieuwe snaar geplaatst. Al met al een heel priegelklusje maar het is gelukt. Bedankt voor het advies "niet direct te gaan boren"
Rob.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|