|
|
|
Robertarth
|
Geplaatst op 28-02-2011, 23:04 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Je vader is trots op je en ik ook. Jij bent zo muzikaal, en weet de snaar zo goed en gevoelig te raken dat die ene lange goed getimede noot veel meer zegt dan al die duizenden noten binnen een minuut (is ook een advies, for what's it worth). Je hebt echt talent, dit kun je niet leren, al bezit je de beste techniek van de wereld. Sterkte met het verwerken van je verlies en als ik voorbij kom zal ik je video('s) nog eens aanklikken en aan je denken!
Groet, Robert
Heb hier en daar wat reclame voor The Loner gemaakt. Ik wens je duizenden views toe!
Dit bericht is gewijzigd op 28-02 23:20.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
Timosomers
|
Geplaatst op 15-03-2011, 00:07 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 28-02-2011, 23:04 Robertarth schreef:
Je vader is trots op je en ik ook. Jij bent zo muzikaal, en weet de snaar zo goed en gevoelig te raken dat die ene lange goed getimede noot veel meer zegt dan al die duizenden noten binnen een minuut (is ook een advies, for what's it worth). Je hebt echt talent, dit kun je niet leren, al bezit je de beste techniek van de wereld. Sterkte met het verwerken van je verlies en als ik voorbij kom zal ik je video('s) nog eens aanklikken en aan je denken!
Groet, Robert
Heb hier en daar wat reclame voor The Loner gemaakt. Ik wens je duizenden views toe!
Dit bericht is gewijzigd op 28-02 23:20.
|
Thanks Robert, betekent echt heel veel voor me !!!!!!
Overigens een nieuwe: http://www.youtube.com/watch?v=zgtOfkFVZPU
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|