|
tokkelaar
|
Geplaatst op 28-01-2011, 09:59 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Wat voor gitaar bespeel je en waarom heb je juist deze gekocht ?
Mijn gitaar is een Jumbo van het merk Faith.
Na uit proberen bij muziekzaak Casa Benelli in Den Haag viel ik voor de volle klank bij eenvoudige akkoorden die de grote klankkast produceerde.
De gebruikte materialen voor het vervaardige van de gitaar en een goede uitslag van een test van deze gitaar in Engeland hielpen mij ook bij de keuze om deze gitaar aan te schaffen.
Tot nu toe geen spijt van gehad.
Een klassieke gitaar heb ik van het merk Alhambra.
Dit bericht is gewijzigd op 28-01 10:46.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
Boldhat
|
Geplaatst op 28-01-2011, 12:48 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik bespeel een stratocaster van London city en een telecaster thinline van London city Beide zijn uit de periode ,van 4 jaar terug, dat ze zich konden meten met de orginelen van Fender maar dan minimaal voor de helft van de prijs. Sorry het gaat om akoestisch, nou dat is een Blue ridge BR 40 ongeveer dezelfde motivatie!
Dit bericht is gewijzigd op 28-01 12:52.
|
|
|
|
play the blues be happy |
|
|
|
|
|
|
|
|
tesklar
|
Geplaatst op 26-06-2011, 08:26 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik speel nu 2,5 a 3 jaar jaar op een Martin DC16GTE-premium. gekocht bij Benelli.(goede service overigens) Gekocht omdat ik een versterkbare dreadnought wilde met een mooi afgerond geluid Uiteindelijk was het kiezen tussen een Lowden (te duur), een Taylor maar daar zat de batterij in de body, lastig vervangen en klonk mij niet warm genoeg. Bleef over de Martin.Heerlijke gitaar, goede hals. Na loslaten van de bedrading in de kast, en weer vastgezet te zijn, nooit meer een probleem gehad. Ik gebruik Elixers 0,11 en wil niets anders meer. De gitaar is licht en blijft ook heerlijk ruiken naar hout.
|
|
|
|
keep on playing |
|
|
|
|
|
|
|
|
Custom-build
|
Geplaatst op 11-12-2011, 07:03 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Net na lang dubben een Martin D45 aangeschaft Is toch wel erg mooi en in mijn ogen een van de besten. Zit met smart te wachten op aflevering en zal dan wat foto's sturen ( geen idee hoe je moet uploaden maar daar komen we wel uit ) Verder een eigenbouw LP, PRS en een Strat onderweg ook daar moet ik foto's van uploaden maar ook even uitzoeken ..........................
|
|
|
|
Iemand die meer als drie akkoorden speelt probeert gewoon indruk te maken |
|