dollexdaan Geplaatst op 23-01-2011, 17:57 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik zit er aan te denken om een ukulele te kopen. Het leek me wel leuk om er bij te hebben en niet moeilijk om te spelen. Maar ik heb echt geen verstand van ukelele's, weet iemand misschien welk merk en vanaf welke prijs ze van goede kwaliteit zijn?

meld dit bericht aan een moderator

japiooo Geplaatst op 22-06-2011, 11:46 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik weet dat ze in de winkel van mijn zus maaar iets van 30 euro ofzo zijn.
maar het geluid van een ukele is geloof ik bijna het zelfde als een gitaar met een capo. want een capo maakt als het ware je gitaar ook korter. kwa geluid dan.
maar heb me er niet zo in verdiept:P een echt goed merk zal natuurlijk wel veel duurder zijn:P

Siempie666 Geplaatst op 23-06-2011, 13:25 Reageer
global moderator+
Verstuur privé bericht

Van echte kwaliteit zou ik ook niet weten, maar ik zou gewoon voor zo'n een van 30 euro gaan. Heb ik ook gedaan en ik heb er af en toe nog steeds plezier van :P

mauricee96 Geplaatst op 31-07-2011, 22:48 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Lijkt me dat je het als een soort hebben dingetje wilt. Als ik jou was zou ik er niet teveel aan uitgeven en is 30 euro zat ;p

guinevere Geplaatst op 09-09-2011, 13:18 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 23-01-2011, 17:57 dollexdaan schreef:
Ik zit er aan te denken om een ukulele te kopen. Het leek me wel leuk om er bij te hebben en niet moeilijk om te spelen. Maar ik heb echt geen verstand van ukelele's, weet iemand misschien welk merk en vanaf welke prijs ze van goede kwaliteit zijn?

Een ukelele is inderdaad leuk om erbij te hebben. Ik heb er eind vorig jaar een gekocht bij de Lidl voor twintig euro en daar zat ook nog een hoes, boekje, cd en plectrum bij. Het is een prima instrument dat zich goed laat stemmen en de klank is ook prima en dat voor maar twintig euro!