|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robdej
|
Geplaatst op 29-01-2011, 18:15 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik raad je aan om een middag uit te trekken, naar een muziekwinkel te gaan (bij voorkeur met een oefenruimte erbij) en een heleboel gitaren uit te proberen. En ga voor de gitaar die het beste bij je voegt. Dat zal namelijk van meerdere factoren afhankelijk zijn zoals geluid, speelgemak en de looks. Zo zul je zien dat de ene strat niet hetzelfe klinkt als een andere strat.
Mijn tweede gitaar is overigens een mexicaanse fender (een witte a la Jimi Hendrix). Niets mis mee. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik de vintage-elementen heb vevangen door customshop '69 elementen.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nick038
|
Geplaatst op 23-03-2011, 22:34 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Wie kan mij vertellen wat de kwaliteit is van een: Fender Highway One Telecaster (sunburst) uit het bouwjaar 2008? Het een gitaar van amerikaanse makelij en wil graag weten wat de kwaliteit is van recente fender modellen. Highway One zijn wel de instapmodellen, dat weet ik.
Hoor namelijk verhalen dat fender tegenwoordig niet meer de kwaliteit levert die je van fender mag verwachten, klopt dit?
Wat is een fatsoenlijke aanschafprijs van een 2ehands Tele (zoals beschreven)? Geen beschadigingen e.d.
|
|
|
|
|
|
|
Siempie666
|
Geplaatst op 25-03-2011, 18:53 |
Reageer
|
global moderator+
Verstuur privé bericht
|
Op 23-03-2011, 22:34 Nick038 schreef:
Hoor namelijk verhalen dat fender tegenwoordig niet meer de kwaliteit levert die je van fender mag verwachten, klopt dit?
|
Heb geen ervaring met de gitaar die je beschrijft, maar ik vind dat dit waar is. Ik vind de gitaren van Fender van de afgelopen jaren of slecht, of slecht afgewerkt of gigantisch overpriced. Vooral het fretwerk is gewoon bagger bij een heleboel modellen. Iemand met een Fender zal dit tegenspreken, maar ik zou persoonlijk geen nieuwe Fender kopen.
|
|
|
|
|
|
|
|