robert14 Geplaatst op 10-01-2011, 09:43 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo allemaal
ik ben op zoek naar een nieuwe versterker maar zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb een budget van +- 100 euro. opties die ik tot nu toe heb gezien:

line 6 spider 15 watt (€125)
marshall mg-15 (€99)

verder is hier ook niet veel te verkrijgen in emmen in de buurt. wil wel graag een beetje sterkere versterker niet niet 5 a 10 watt. Internet ook al veel gezien, maar het nadeel vind ik dan dat je neit even kan spelen en proberen. Ik speel vooral rock/metal (metallica, guns n roses, slash, rammsein, ac/dc). speel op een stratocaster model met 3x single coil elementen (goedkoper gitaartje).

iemand een idee?

meld dit bericht aan een moderator

rock n roll 
Lespaulclassic Geplaatst op 10-01-2011, 17:27 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

waarom wil je in vredesnaam voor zo'n versterker gaan?

we hebben het hier over absolute beginners versterkers, leuk voor erbij als je een klein versterkertje wil en je geen zin hebt om je telkens een ongeluk te tillen.

maar als hoofd amp?

Brown Sugar! 
basr Geplaatst op 12-01-2011, 14:19 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik denk dat de poster een versterker uit een starterspakket heeft. Dus misschien is zoiets als de roland cube of wat daar boven genoemd staat wel een verbetering.

Wat voor versterker heb je nu?

############################################################################### 
robert14 Geplaatst op 12-01-2011, 15:44 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Heb inmiddels een line 6 thuis staan. Had inderdaad gewoon een 10 watter goedkope thuis staan. clean was nog te doen, maar overdrive kon je wel vergeten. klonk nergens naar. Roland heeft niet mijn voorkeur omdat die hier in de buurt neit veel te koop zijn. Dus geen plekken om uit te proberen. daarom de line 6 gekozen.

rock n roll 
Lespaulclassic Geplaatst op 12-01-2011, 17:07 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

't gaat dr om dat jij dr blij mee bent he.

succes ermee dan maar.

Brown Sugar!