Inti_loops Geplaatst op 29-12-2010, 15:03 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hey!

Ik ben nieuw hier en kom me ook even voorstellen...

Net zoals de rest hier neem ik aan, ben ik een grote gitaarfan! Ik hou wel wat van alle soorten gitaren (van Spaanse tot basgitaar), maar de elektrische gitaar neemt de grootste plaats in mijn hart in! Zelf speel ik op een merkloze Spaanse gitaar en basgitaar, heb ik een Yamaha semi-akoestische gitaar, en ben ik trotse eigenares van een Fender Strat en een Ibanez S420. Mijn grootste droom is om ooit eens mijn eigen gitaar in elkaar te steken, maar ik weet niet of ik er handig genoeg voor ben )

Ik speel het liefste rock muziek, vandaar mijn voorliefde voor de elektrische gitaar, maar hou ook wel van Blues of Pop, wat spelen betreft uiteraard... Mijn oor houdt nog van heel wat andere dingen )

Ik ben amateur singer-songwriter, en combineer hierbij mijn gitaarspel met zang waarvoor ik ook een opleiding achter de rug heb.

Ik hoop dat ik hier fijne en leerrijke dingen zal bijleren!!!

Grtz,

Inti

meld dit bericht aan een moderator

My life is music and music is life! 
basr Geplaatst op 29-12-2010, 15:32 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

hoi Inti,

welkom op dit forum. Ik was benieuwd wat voor opleiding je had gedaan

############################################################################### 
Inti_loops Geplaatst op 29-12-2010, 15:44 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi!

Bedankt )

Ik heb 5j op een privé pop-en zangschool gezeten. De school was in Brussel, maar bestaat jammer genoeg niet meer...

Grtz!

My life is music and music is life!