Japiehendriks Geplaatst op 24-12-2010, 21:32 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo, mijn vox vt 30 doet ineens niks meer, er komt bijna geen geluid uit, als ik aan een knop draai hoor ik ineens helemaal niks meer en als je goed luistert bromt hij steeds. Hij kan toch niet ineens stuk zijn? Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Bij mijn weten is er niets mee gebeurd. En als ik soms wel een redelijk volume eruit krijg, klinkt het geluid nergens naar.

meld dit bericht aan een moderator

Samuelblaak Geplaatst op 24-12-2010, 23:22 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik zou naar een gitaarwinkel gaan. Hoe oud? Nog garantie?

Ibanez grg270b, nepstrat, Boss MD-2, ehx stereo polychorus (de reissue dus), marshall valvestate 8080. 
Japiehendriks Geplaatst op 25-12-2010, 16:02 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

via thomann gekocht, volgens mij een bijna een jaar geleden.

Maar zou ie stuk zijn dan, er is niets mee gebeurd voor zover ik weet, kan dat zomaar van de 1 op de andere dag?

Er komt nog wel geluid uit, alleen klinkt het nergens naar, ik hoop zelf dat het iets met de instellingen te maken heeft. Kan je zo'n ding ook resetten ofzo?

Samuelblaak Geplaatst op 25-12-2010, 22:33 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik zou het echt niet weten...

Ibanez grg270b, nepstrat, Boss MD-2, ehx stereo polychorus (de reissue dus), marshall valvestate 8080. 
Japiehendriks Geplaatst op 26-12-2010, 13:44 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik ben nu zover dat ik weer een redelijke geluid heb, alleen heb ik 22 presets die nu allemaal hetzelfde klinken... en ik heb niks geen gain.

Siempie666 Geplaatst op 26-12-2010, 15:16 Reageer
global moderator+
Verstuur privé bericht

Klinkt als een probleem met een elektronisch circuit. Je hebt als het goed is nog garantie, wss nog wel een jaar. Ik zou contact opnemen met Thomann en misschien even een PM sturen naar Eastwood. Misschien weet hij wat het probleem is.

Japiehendriks Geplaatst op 26-12-2010, 15:36 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

okee thanx