basr Geplaatst op 02-12-2010, 18:50 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hey,

Ik wou een Bugera V22 proberen, heeft een van jullie een idee of dat hard genoeg gaat voor een beetje kroeg of kan ik beter wat meer uitgeven aan een 50 watter?

meld dit bericht aan een moderator

############################################################################### 
joelvereycken Geplaatst op 02-01-2011, 21:40 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik zou sneller voor een 50 watter gaan. Het is niet way too much maar het zal ook niet snel te weinig zijn (:

basr Geplaatst op 03-01-2011, 09:21 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ok bedankt

joelvereycken Geplaatst op 03-01-2011, 12:05 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Proberen kan altijd natuurlijk. Maar het merk Bugera heeft geloof ik een hele sterke link met het merk Behringer (Een merk wat onder de gitaristen niet echt gewaardeerd wordt, licht uitgedrukt) Maar ik heb verder geen ervaring met Bugera en het is het proberen altijd waard natuurlijk

guitarman Geplaatst op 16-04-2011, 21:41 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

mijn stiefvader heeft toevallig een akoestische behringer amp staan (met burgera speaker, is in principe gewoon hetzelfde) en ik was echt helemaal flabbergasted door hetr geluid....echt waar.
behringer versterkes zijn prima,
alleen de effecten pedaaltjes moet je niet doen,

Siempie666 Geplaatst op 17-04-2011, 15:41 Reageer
global moderator+
Verstuur privé bericht

Bugera is wel een lekker merk, zeker voor het geld. Alleen zou ik persoonlijk iets meer uitgeven, omdat ik de kwaliteit van de gebruikte onderdelen niet goed vind. Ik heb ook nooit een Bugera ouder dan 2 jaar gezien, toeval of niet?

basr Geplaatst op 17-04-2011, 18:14 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik had ergens gelezen dat de onderdelen wel van goede kwaliteit waren (ik had ergens gelezen dat iemand zijn speaker had vervangen, maar de orginele toch beter vond), maar dat ze gewoon slecht in elkaar gezet (dingen raken los enzo)

nieuwe versterker heeft geen haast. Ik speel meestal op versterkers van andere, en heb ook niet echt veel geld, dus... Als jullie door willen gaan met dit topic, ga je gang