guitar053dude Geplaatst op 05-11-2010, 11:40 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo,

Ik kwam laatst een buizenversterker tegen (zie plaatje) En hi jziet er gewoon mooi uit.

Het merk is Mesa Boogie.. Ik heb zelf ook een boogie AMP gehad van 30watts maar geluid dat daar uitkwam was niet al te best.. heeft iemand ervaring met deze AMP??

Dit bericht is gewijzigd op 05-11 11:40.

meld dit bericht aan een moderator

☢☣Freaky control it , insane and distorted Hypnotic, addictive, invading your mind☣☢ 
joelvereycken Geplaatst op 03-01-2011, 12:26 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik heb er verder geen ervaring mee. Maar je hoeft niet bang te zijn dat er een slechte sound uitkomt.

Je moet wel van de sound houden. Want het is een erg kille en strakke sound, wat in sommige gevallen heerlijk kan zijn, maar het kan ook zijn dat je naar een wat meer crunchy en warme sound zoekt.

Simon-hans Geplaatst op 20-01-2011, 10:09 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Jezus man. Dat is gewoon hele mooie versterker. Het is toch de Dual Rectifier?
Wel wat aan de dure kant. Erg geschikt voor metal, voor een high gain gitaar sound!

Voxy Vox-strot 
Lespaulclassic Geplaatst op 21-01-2011, 04:44 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

single rect. staat dr op volgens mij:P

maar zijn idd wel mooie amps, je moet er idd wel van houden,

maar is trouwens niet zo bij alle mesa's hoor, zitten ook wat ouderen tussen die echt warm klinken.

Santana speelt dr volgens mij ook veel op, volgens mij heeft hij ook een aandeel in de naam vorming van Mesa Boogie,

iets van dat het oorspronkelijk gewoon Mesa heette, maar dat Santana zei , what kinda amp is this, it really boogies.   ofzoiets pin me er niet op vast maar zo'n verhaal zit dr aan vast geloof ik.

nevertheless, als je er van houdt, mooie versterkers

Brown Sugar! 
Doomsayer Geplaatst op 25-11-2011, 23:26 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Kirk Hammet en James hetfield van metallica gebruiken deze versterkers ook, alleen of ze m ook on stage gebruiken weet ik niet, kortom hou je van metallica dan hou je van mesa boogie

trivium24 Geplaatst op 06-02-2012, 00:53 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Misschien dat ze hier tegenwoordig over spelen maar hier zeggen ze iets anders geloof ik...

http://www.youtube.com/watch?v=TmOQ1tt22q8

plug 'n play