abzoluut Geplaatst op 03-11-2010, 10:55 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo allemaal,

Mijn naam is Jayden en ik heb sinds kort besloten om gitaar te leren spelen. Ik heb het altijd al gewild maar koos eerst voor piano. Tijd voor een nieuwe uitdaging: gitaar.

Het forum ziet er netjes uit en ik heb al een tijdje wat threads gevolgd die mij hebben geholpen meer te weten te komen.

Tot spreeks!

meld dit bericht aan een moderator

Ice Geplaatst op 14-11-2010, 20:25 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo ik ben Ice, ook nieuw. Ik speel al heel lang gitaar, maar ben tussentijds ook wel langere periodes gestopt. Ik kan wel een beetje wat spelen, beste leuke dingen, maar ik ben een leek wat betreft 'gitaarkennis'. Ik heb mezelf leren spelen, en heb dus niet veel theoretische kennis. Ik zou mezelf dus typeren als beginnend gitarist, omdat ik lang niet zoveel weet als velen hier.
Ik was vroeger altijd onwijs Guns n' Roses fan (nog steeds wel, maar dan wel de oude line-up met Slash), en daar speel ik dus ook wel eens dingen van. Logischerwijs, als fan van ze, is Slash een van mijn favoriete gitaristen. Green Day vind ik ook een geweldige band, vooral die drummer vind ik keigoed.
Ik had een strat met 3 single coil elementen, en wil graag een nieuwe strat. Zie daarvoor mijn vraag over humbucker.

Groeten Ice

Dit bericht is gewijzigd op 14-11 21:49.

meld dit bericht aan een moderator