|
philby
|
Geplaatst op 30-10-2010, 15:18 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi allemaal, eindelijk heb ik mezelf geregistreerd bij een forum. Ik wilde dit al een tijdje maar het kwam er maar niet van.
Ik ben 45 jaar en speel gitaar sinds mijn 9de. Ooit in een grijs verleden speelde ik in een band ( bluesrock ), maar door vervolgstudies, vrouwen, kinderen en carriere viel het zaakje uit elkaar. Sindsdien speel ik voornamelijk voor eigen plezier op de bank en mis wel eens het geouwehoer over allerlei randzaken.
Sinds mijn jeugd ben ik een ontzettende Rory Gallagher fanaat en ken en speel flarden van bijna al zijn nummers. Dan weet je meteen wat mijn stijl is. Naar voorbeeld van mijn grote inspirator probeer ik diverse technieken te beheersen en heb daarvoor in de loop der tijd een aardige collectie gitaren aangeschaft. Kwalitatief misschien niet helemaal top, maar ik kan er goed mee uit de voeten, of moet ik zeggen handen. Ik heb 2 spaanse, 1 western, 2 electrische, 1 hollow-body en een resonator gitaar. Er zit wel een heeele bijzondere tussen, maar daarover later.
Het lijkt me leuk om hier mede-fanaten op allerlei gebied te treffen en wat tips & tricks op te pikken en door te geven.
Tot gauw
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|