juf-joy Geplaatst op 18-10-2010, 11:10 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo allemaal,

Ik volg gitaarforum al een tijdje maar nog nooit gereageerd of gepost, dus bij deze.
Mijn naam is Joy, 33 jaar oud en sinds 5 maanden ben ik enthousiast aan het oefenen. Ik luister veel verschillende muziekstijlen, pop, rock/metal en blues. Ik weet eigenlijk nog niet welke stijl qua gitaarspelen het beste bij mij past. Ik geef les op een basisschool en ik hoop binnenkort ook in de klas kinderliedjes te gaan begeleiden, dat moet inmiddels wel lukken.

Helaas is er voor gitaarlessen hier in de buurt een wachtlijst van 2 jaar, of je moet er een half uur voor gaan rijden. Dus in het begin leerde ik akkoorden uit een lesboekje, maar hierover was ik niet tevreden.
Toen ontdekte ik via dit forum http://www.justinguitar.com. Dit gaat erg goed, ik vind het een goede site en leer er heel veel van. Je komt steeds een stapje verder en daardoor blijf ik gemotiveerd. Mijn oudste zoon is inmiddels ook enthousiast geworden en pakt nu ook de gitaar!

Ik vraag me af of er meer mensen zijn die via deze site hebben leren spelen of nog leren, en wat hun ervaringen zijn?

Nog meer lestips van ervaren spelers zijn trouwens ook erg welkom!

meld dit bericht aan een moderator