|
|
|
|
|
M3engl
|
Geplaatst op 18-10-2010, 08:03 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
I Love My Engl-tje...
Wat een Power!!! 15 watts, hij gaat echt HARD!!! Het is heerlijk naar te kijken, te luisteren en te spelen. Vooral het spelen ermee ik kan er geen genoeg van krijgen. Alles wat ik wil spelen kan ik ermee spelen. Voor €189,- heb je al een extra speaker(cabinet E110) dan heb jij een Combo Stack maar die kan je alleen Full Power gebruiken i.v.m. verbranden Power Soak. Ik speel zelf Full Power dat geeft net dat beetje extra, als het echt wat later wordt gaat de Power Soak op 5 watts en dan gaat ie wat minder hard maar toch nog hard.
Thanks D.S. U2. Heej D.S. wat voor effecten heb jij...???
M3Engl...
Dit bericht is gewijzigd op 18-10 08:04.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
[]V[]€T@LLiC@® |
|
|
Darkstoned
|
Geplaatst op 19-10-2010, 00:25 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
no problem dude,
Ooit komt er nog wel een extra Cab Maar tot nu toe heb ik nog genoeg aan de combo
Ik heb een zoom g2nu effectpedaal, erg fijn dingetje, maar de ENGL Overdrive vind ik toch wel het fijnste. Erg imposant geluid.
Dus ik zou mn zoom zo inruilen voor een Footswitchvan ENGL, en dan zelf een reverd/delay, phaser en een Wah pedaal erbij kopen
(maar dat had ik nooit geweten als ik niet eerst mn zoom had uitgeprobeerd) Erg fijn dingetje om te orienteren enzo, Maar stand alone effecten zijn wel beter en makkelijker in gebruik.
gr
DS
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
hangt hier wat rond... |
|