Gerowe Geplaatst op 12-10-2010, 21:02 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hee guitarfreaks! Que pasa?!

Ook ik zal me maar even voorstellen, wel zo fatsoenlijk

Ben een kerel van 25 uit Weert en beginnend gitarist. Ik heb sinds 2001 een Cort Earth 100 akoestische gitaar in mijn bezit die ik heb gekregen van mijn ouders destijds.

Echter ben ik pas sinds twee jaar wat aan het pingelen. De gitaar heeft de voorgaande jaren wat stof zitten vangen in een hoekje ( ja ik weet het...ZONDE:$ ) en bij de verhuizing naar mijn eigen woning heb ik hem na die lange tijd weer eens een keer in mijn handen gehad. Nadat ik hem grondig schoon had gemaakt en nieuwe snaren er op had gelegd, was ik eindelijk pas bewust dat gitaarspelen toch een passie is wat ik me graag aan wil gaan leren. ( en het is een leuke toevoeging aan mijn passie voor gitaarmuziek )

Het enigste probleem ( naast tijdgebrek ) waar ik tot nu toe tegenaan loop, is het feit dat ik altijd de lat belachelijk hoog leg. Ik zoek op 1 of andere manier altijd net de nummers uit die praktisch voor een beginnend gitaarspeler onmogelijk zijn:S Tommy Emmanuel, Andy Mckee and so on, and so on.

Daarnaast ben ik een perfectionist. Ik wil technisch zo goed mogelijk gitaarspelen, mijn kennis zoveel mogelijk uitbreiden en qua vaardigheid zover als mogelijk komen. Hierbij ben ik niet van plan om shortcuts te maken

Dat is het eigenlijk voor nu, zou verder even niet weten wat ik hier neer moet zetten.

Mochten jullie vragen hebben just let me know!

MVG

GeroWe

meld dit bericht aan een moderator