Elphuaa Geplaatst op 29-09-2010, 19:46 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hey, na een nieuwe gitaar (het is uiteindelijk een dean Dave Mustaine Angel of Deth geworden) wil ik nu een nieuwe versterker. Het budget ligt rond de 1300 euro (ik heb nu pas 400 euro, dus ik moet nog even sparen).
De versterker moet een echte metalversterker worden. Bands die ik vaak speel lopen uiteen, van Arch Enemy, tot Lamb of God, de zwaardere geluiden, daar wil ik naar toe, maar ook Metallica, en Megadeth. Ik ben helemaal niet thuis in de wereld van versterkers, dus ik heb geen flauw idee waar ik moet beginnen met zoeken.
Ik speel trouwens niet in een bandje, dus 't moet wel een beetje op slaapkamerniveau blijven.

Dit bericht is gewijzigd op 29-09 19:50.

meld dit bericht aan een moderator

trivium24 Geplaatst op 29-09-2010, 22:19 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Peavey heeft een hele mooie 6505+ combo. Vrij nieuwe versterker. Ik heb er weleens op mogen spelen. komt een mooie bak herry uit. Ik geloof dat hij 100 watt is. dus echt slaapkamer niveau is het niet.... Ik neem aan dat je versterkers gaat uitproberen. mocht je deze peavey tegen komen is het zeker het proberen waard.

plug 'n play 
Punkrocker Geplaatst op 04-10-2010, 16:20 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Zo'n 100 watter zou wel iets kunnen zijn als je een power soak erbij koopt.
Bij een power soak komt er minder geluid uit de speaker, maar dat is ook het enige wat er er van weet.
Maar ze zijn erg prijzig.

The six strings of life 
Siempie666 Geplaatst op 04-10-2010, 16:35 Reageer
global moderator+
Verstuur privé bericht

Kijk eens naar de buizencombootjes van Laney en Blackstar. En vooral naar Blackstar, dat is wss wel iets voor je.