|
|
|
|
|
|
|
M3engl
|
Geplaatst op 13-10-2010, 09:32 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Eindelijk is het er!!!
Ik weet nu 1 ding zeker The Place NOT TO BE is in Den Haag. Internet en telefonische voorraad = True, totdat je betaalt hebt wordt het False. Met andere woorden als ZE je geld hebben hebben ze opeens niets in huis.)internet sucks...
Dit is het eerste deel, mijn andere spullen gaat ik lekker ergens anders halen.

Ik ben Nu eindelijk blij en wat speelt dat lekker zeg, dit is wat ik zocht... Sorry dat het zolang duurde maar het is er gelukkig en ik ben erg blij ermee.
Ik kan er nu over schelden eindelijk. NOOIT MEER ROCKPALACE of KEYMUSIC... ze mogen verhongeren van MIJ...
Gr M3...
Dit bericht is gewijzigd op 13-10 09:38.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
[]V[]€T@LLiC@® |
|
|
|
|
|
|
Siempie666
|
Geplaatst op 16-10-2010, 14:21 |
Reageer
|
global moderator+
Verstuur privé bericht
|
Mijn bestelling bij Rockpalace iets van 1.5 jaar geleden ging wel perfect. Gigantische aanbieding voor een dikke gitaar Jammer dat het bij jou een stuk minder ging! Ik snap hoe je je voelt. Als ik een keer in Raalte kom blaas ik daar effe een winkel op. Sommige lui snappen echt niet wat customer service is.
Maar je hebt wel een echt vette stack staan nu, hoor Hoe is-ie?
Dit bericht is gewijzigd op 16-10 14:22.
|
|
|
|
|
|
|
M3engl
|
Geplaatst op 17-10-2010, 07:23 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo,
Beetje teleurgesteld gewest van de bestelling maar nu heel erg blij en tevreden... 4 weken op moeten wachten, nou vindt ik wachten niet erg maar het had niet nodig hoeven zijn. Maarja woorden zijn geen daden.
Het koste zo'n €877,-
Kabeltjes opmaat laten maken bij http://www.adesign.eu in Den Haag voor €25.- 1 x 50 cm, 1x 100 cm met konnekt stekkers, en in 15 min. had ik ze. (kwaliteits kabels PRO) Engl Gig Master 15 is voor mij de top, 15w, 5w, 1w, en Off stand. Op 15w. is het een Full Stack, en 5w en 1w is het een Half Stack. (anders verbrand de Power Soak). Op 1w. gaat deze nog mega hard maar ik speel gewoon op 15 watt Full Power en Full Stack. Het is een Rock, Metal Ampje en hij klinkt fantasties, zeker met de Metal Zone van Boss er over heen maar met de ingebouwde Lead kanaal gaat deze al mega hard en heb je een dikke vette Lead (Gain, Lead Drive, Lead Vol. en Master met deze 4 knoppen te regelen). En dan ook nog een MidBoost er op die de Lead Sound vet versterkt. De Clean is gewoon mooi clean, zonder effecten is deze wel maar daarvoor komt er een Hardwire: Delay/Looper en een Reverb deze waren bij de offerte ook al aanwezig maar bij €1200,- besteding nog niet eens een kabeltje er bij dus ging ik alleen maar voor Engl. MaxGuitar heeft zelfde prijs als The PlaceNOTtoBE en krijg dan wel bij elk effect een patch kabel erbij van Spectraflex. Hardwire Delay/Looper voor €144,- en de Reverb voor €133,- (ex. adapter PSA230) Mijn Ibanez RG170DX is nu afgesteld op de Gig Master nu mijn Les Paul nog even afstellen. Ik heb nu meer speel plezier, mooier en beter geluid en een Engeltje in huis. Van een Transistor naar een Tube wat een verschil. Het was eerst de SCREAMER maar nu eindelijk gevonden wat ik nodig had The Angel Gig Master 15 is voor mij en de buren een uitkomst.
««««««««««« INFO »»»»»»»»»»
The new ENGL Gig Master 15
Out in the middle of June 2010
Features:
Front panel: 2 channels: Clean and Lead; two Gain control knobs: Input Gain and Lead Drive; EQ: Bass, Middle, Treble; Mid Boost sound option: switchable via front panel button or via footswitch; Channel switching via front panel button or via footswitch; Lead Volume control: Master Volume control; Stand By switch;
Rear panel: 1/4” Stereo jack for connecting a Z-4 footpedal: Channel switching and Mid Boost; F.X. Loop: Send - Return; Line Out: frequency compensated and balanced, featuring a speaker simulation; Poweramp Output 8 ohms and 1 x 16 ohms for several speaker options; 15 Watts output power, 2 x EL84 power tubes; build in Power Soak featuring four setting options: full power, 5 watts, 1 watts, zero power (e.g. for recording purpose); Combo Amp: 10” Celestion speaker, type G10N-40; Cabinet 1X10” Celestion G10N-40
Gr. M3ENGL...
Dit bericht is gewijzigd op 17-10 07:29.
|
|
|
|
[]V[]€T@LLiC@® |
|
|
|
|
|
|
Darkstoned
|
Geplaatst op 17-10-2010, 21:10 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Er zit best een rauwe overdrive op, Klinkt ook best distorted als je de inputgain en de Lead gaineen stuk opentrekt..
Zowel pre-amp als poweramp hebben beide buizen. Je kunt er best rauwe metal geluiden uit halen, Daar staat ENGL dan ook om bekend.
Ook de G40-N speakers dragen hun moddervette "lage" steentje bij  Zelfs in Drop A kun je nog lekker modderen zonder modderig te klinken 
Er zijn maar weinig distortions/overdrives op mn multieffect die het beter doen dan de ENGL herself... Zelfs als ze door de FXloop gaan en de gain door de buizen wordt geregeld
Daarom moet ik ook snel een Footswitch bij gaan halen. Die gebruik ik denk ik meer dan mn zoom pedaal.
Ik heb trouwens de Comboversie, ook een heel grote brok waar voor zn geld.
gr
DS
|
|
|
|
hangt hier wat rond... |
|