|
Vosss
|
Geplaatst op 16-09-2010, 19:14 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo,
Ik ben nieuw op dit Forum. A.s. zaterdag krijg ik mijn 1e gitaarles. Ben momenteel volop aan het zoeken naar een leuk gitaartje om mee te starten. In mijn woonplaats zijn er twee muziekwinkels waar ze in allebij een interessante gitaar hadden staan.
Ibanez AEG 20 (€ 349,- komt van € 410,- af) Cort SFX (€ 359,-)
Beide stalen snaren en kleiner modelletje (weet niet hoe het heet, maar pakt voor mij beter vast).
De persoon die mij les gaat geven heeft sterk de voorkeur voor Cort. Maar hij werkt dan ook samen met de muziekwinkel die de Cort verkoopt.
Ik zou graag jullie reacties horen zodat ik er wat meer wijs uit kan. Zelf testen zit er nog niet in want kan nog niet spelen...
Thanks!!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skater1593
|
Geplaatst op 17-09-2010, 18:16 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Kijk, dan is het ook niet de moeite waart, maar had je nou in de buurt van zo'n winkel gewoond, dan wel.
Maar misschien kan je zelf ook een akkoordje leren (die zijn niet zo heel moeilijk) en dan kan je toch ook al kijken wat er lekkerder in je hand ligt.
Ik had dat bij mijn eerste gitaar, ik kon nog niks spelen, maar ik vond mijn Ibanez beter in mijn hand liggen dan een Squier. En vandaar dat ik een Ibanez heb gepakt.
Maar gewoon net zoals je zegt, gewoon luisteren en kijken wat je het mooist vindt.
|
|
|
|
For Those About To Rock... ... We Salute You! || Metal up Your ass! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skater1593
|
Geplaatst op 20-09-2010, 20:32 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Die is zeker mooi. Ik heb ook een akoestische Ibanez, maar die is zo mooi niet XD. Maar hij speelt wel lekker en er zit toch nog een redelijk goed stem apparaat ingebouwd.
Maar suc6 ermee En als je er een probleem mee hebt, moet je het maar gewoon zeggen. Dan helpen we je wel weer.
Het kan zo zijn, dat als je versterkt gaat spelen, dat je geluid er opeens mee ophoudt. Dan moet je je niet druk maken, maar gewoon de batterijen eens vervangen. Veel mensen vergeten dat zulke apparaten op batterijen werken en dan staan ze weer terug bij de winkel en dan blijkt het zo te zijn dat alleen de batterijen leeg waren.
Dit bericht is gewijzigd op 20-09 20:36.
|
|
|
|
For Those About To Rock... ... We Salute You! || Metal up Your ass! |
|
|
|
|
|