|
|
|
Skater1593
|
Geplaatst op 10-09-2010, 18:16 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Het geluidsverschil XD. Een hardwire vindt ik beter klinken dan een Boss en boss weer beter dan digitech. Maar je moet gewoon gaan luisteren wat je fijner vindt, ze hebben allebij hun eigen dingen.
Maar volgens mij is Hardwire het beste merk voor je stompboxen, maar dat zal je waarschijnlijk ook wel zien aan het prijsverschil.
Dit bericht is gewijzigd op 10-09 18:16.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
For Those About To Rock... ... We Salute You! || Metal up Your ass! |
|
|
|
|
Siempie666
|
Geplaatst op 11-09-2010, 13:45 |
Reageer
|
global moderator+
Verstuur privé bericht
|
Op 10-09-2010, 18:16 Skater1593 schreef:
Het geluidsverschil XD. Een hardwire vindt ik beter klinken dan een Boss en boss weer beter dan digitech. Maar je moet gewoon gaan luisteren wat je fijner vindt, ze hebben allebij hun eigen dingen.
Maar volgens mij is Hardwire het beste merk voor je stompboxen, maar dat zal je waarschijnlijk ook wel zien aan het prijsverschil.
Dit bericht is gewijzigd op 10-09 18:16.
|
Gewoon een vraag: Heb je ooit een Hardwire pedaal in het echt gezien en geprobeerd of praat je gewoon wat internetreviews na? :P
|
|
|
|
|
|
|
Skater1593
|
Geplaatst op 11-09-2010, 14:03 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik heb ze gezien en geprobeerd bij Peter Verspuy in Rotterdam, daar stond als je beneden was in het rechter testhokje de hele Hardwire serie (ik was er ongeveer een half jaar geleden).
En ik zelf heb thuis een Boss en een Digitech pedaal. En ik vond die van Hardwire heel goed klinken, maar elk merk heeft zo zijn eigen klank.
Ik heb een Boss Metal Zone gekocht en geen distortion van Hardwire omdat ik die een breder geluid vond hebben en ook meer zijn geld waard, want die van Hardwire was toen ongeveer 129 en die van Boss rond de 90.
En ik heb een Digitech Bad Monkey, omdat die maar 55 euro was en een heel ander geluid heeft dan zo'n Hardwire Overdrive, maar de Badmonkey was toen 55 euro en die overdrive ook iets van 129, dus hij klinkt wel iets killer.
En ik had het er niet voor over om zo veel extra neer te leggen voor een andere overdrive.
Maar ik vind Hardwire pedalen beter klinken dan Boss, omdat ze een iets warmer geluid hebben. Maar ze hebben ook een ander geluid, dus het is wat je zelf het fijnste vind.
Dit bericht is gewijzigd op 11-09 14:03.
|
|
|
|
For Those About To Rock... ... We Salute You! || Metal up Your ass! |
|
|
|