|
yourname181
|
Geplaatst op 08-09-2010, 16:02 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hey iedereen,
Ik ben sinds 3/4 jaar bezig met een nieuwe hobby gitaar spelen ik heb hiervoor een akoestische richwood gitaar gekocht maar sinds een paar maanden trillen mijn snaren tegen de stalen fretten aan (weet ik niet zeker maar maar als ik een akkoord aansla dan hoor je door de klank "bzzzzzzt" ). dit heb ik alleen als ik akkoorden aansla die dicht bij de 1ste fret zitten zoals een G of een C akkoord. Ik heb ook het idee dat het alleen bij de bas snaren is dus de E,A,D. Ik heb met beleid de halspen een kwart losser gezet en 24 uur gewacht met opnieuw te testen of het probleem verholpen was. dit leek te helpen maar na 1 dag was het probleem teruggekeerd. Het is wel deels veranderd eerst was het dat ik als ik al mijn snaren open speelde dat geluid hoorde en met het aanslaan van akkoorden, nu is het enkel nog met het aanslaan van akkoorden die dicht bij de eerste fret zaten. Ik wilde eerst weten of ik dit ook op een andere manier kon verhelpen of dat ik weer aan mijn halspen moet draaien want ik wil er ook niet teveel aan gaan draaien zonder dat ik weet of wat ik doe wel goed is.
Groet
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|