|
M3engl
|
Geplaatst op 08-09-2010, 08:48 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo allemaal...
Hier Mario, ik ben 35 jaar. Ik speel nu zo 5 jaar gitaar(electric) en speel het liefst MetallicA(James Style).
My Gear IBANEZ RG 170 DX Marshall MG 30 DFX Epiphone Les Paul Custom BOSS GT-8 BOSS MT-2 (MetalZone)
Wat ik nodig heb is een nieuwe versterker(buizen), maar het is voor thuis gebruik. Ik wou de ENGL SCREAMER 50 COMBO in huis halen(2x op gespeeld) omdat deze het zou gaan worden voor mij(maar niet voor de buren) en een kleinere AMP hadden ze niet. TOTDAT ik de ENGL Gig Master 15 zag en dacht "Heej Oké" . Er op gespeeld heb ik nog niet, hij staat nog niet in de Shop. Waar mij aandacht op viel was de PowerSoak: FullPower(15w), 5 watt 1 watt en (0) OFF modus super voor thuis en vriendelijk voor de buren.
Zelf zou ik dan willen de FULL STACK... Maar kan ik dan MetallicA er op spelen... zoals het hoort. Een extra pedaaltje voor DELAY/REVERB is geen probleem!!!
"Heeft iemand er al op gespeeld en zoja wat vond je er van..."
P.S. (mijn Marshall is op hij kraakt en speelt niet lekker meer)... (mijn volgende (nieuwe)Gitaar zal gaan worden ESP KH-2 NTB (kirk Hammet)...
Ciao... M3...
Dit bericht is gewijzigd op 16-09 21:01.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
[]V[]€T@LLiC@® |
|
|
|
|
|
|