|
Tonestack
|
Geplaatst op 12-10-2010, 22:18 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi Dana,
wat mischien het meest belangrijk is is wat is je budget?
Vintage gitaren hebben goede hardware van wilkinson wilkinson heeft zijn kennis bij gibson op gedaan en daar ook jaren lang gewerkt.
Dit zijn voornamelijk les paultjes maar spelen zeer fijn en zijn betrouwbaar. en al te koop vanaf een redelijke prijs. Ik vind ze beter dan de squiers en epiphones uit china..
en ik heb al heel wat gitaren versleten en ik speel nog steeds op mijn squiertje
al met al zijn er heel veel dingen waar je op kunt bezuinigen maar goedkoop is van duurkoop, dus dan maar goed vergelijken enproberen en niet kopen in een opwelling maar ik denk niet dat je dat snel zult doen..
je eerste echte gitaar blijft toch wel een speciaal iets...
gr tonestack
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
www.tonestack.nl - Custom Hardwired Pedalen |
|
|
|
|
Tonestack
|
Geplaatst op 13-10-2010, 18:06 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ja ok hals is geschoefd maar dat zegt niets over de kwaliteit, kijk naar fender...mijn ibanez en squier zijn ook geschroefd maar kliken heel goed..
wel alle waarde naar zijn geld en ik vind de chinese epiphones echt crap heb er nu zelf 2 gehad maar mooi weer verkocht...slechte brug slechte bigsy...en dat voor een gitaar van bijna 800 euro...uiteraard zweer ik bij duesenberg 49er en mijn lp goldtop van gibson...
|
|
|
|
www.tonestack.nl - Custom Hardwired Pedalen |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lespaulclassic
|
Geplaatst op 13-10-2010, 23:04 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
tja als je 100 euro had bijgelegd bij die epi had je een tokai kunnen kopen die in principe niet onderdoet voor een gibson 
epi is soms ook een kwestie van mazzel of pech hebben. zitten gewoon meer rotte appels bij. maar met vintage kan je het net zo goed slecht treffen. die zitten er ook bij gibson tussen trouwens hoor. kijk maar hoeveel goldtops naar verloop van tijd barstjes in de lak krijgen
wat betreft de geschroefde neck.. een van de hoofdredenen waarom mensen vaak voor een les paul kiezen, is de sustain. die kan je dus gewoon voor een groot deel afschrijven wanneer de neck geschroeft is.
met een geschroefde neck is niet persee wat mis. zolang die maar niet op een les paul ofzo zit, hoort er gewoon niet op.
maar ik ben daar ook vrij conservatief in.
Dit bericht is gewijzigd op 13-10 23:06.
|
|
|
|
Brown Sugar! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lesyouri
|
Geplaatst op 06-11-2010, 16:06 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Goedzo^^ Gewoon links spelen als je links bent, ik ben zelf ook een linkshandige gitarist en ik ben er altijd overtuigd van geweest dat je met een reden linkshandig bent, waarom rechtshandig spelen dan? Mijn eerste gitaar heb ik trouwens bij luthier in den bosch besteld, die gasten maken zelf ook gitaren dus ze zoeken gewoon de beste gitaar uit in een lage prijs klasse en vervolgens worden ze perfect afgesteld, niks mee mis.
succes ermee!
|
|
|
|
|
|